۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

پیش به سوی فصل گرمای دلچسب!

چند روز دیگر تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیشتر نمانده است. برای روزه‌داری در فصل گرما آماده‌اید؟

ماه رمضان ماهی است که علاوه بر فرصت عبادت، شما را با سبک غذای سالم آشتی می‌دهد و معده شما هم می‌تواند در روزهای روزه‌داری استراحت کند؛ البته اگر در وعده افطار و سحر از خوردن غذاهای چرب و سنگین خودداری کنید! با آغاز فصل گرما، شما چطور به استقبال فصل گرما هواهید رفت؟ با کولر آبی؟ یا کولر گازی؟

اگر می‌خواهید از هرم گرما بکاهید و خنکا را به زندگی خود هدیه دهید، پیشنهاد ما به شما کولرهای گازی DUAL COOL ال‌جی است. فقط کافیست یک دکمه را فشار دهید و زود، تند و سریع خنک شوید 😀

دوآل کول یا همان دوآل اینورتر، ابتکار شرکت ال‌جی است که می‌تواند علاوه‌بر کاهش مصرف انرژی، افزایش کارایی و بهره‌وری را برای شما به ارمغان بیاورد. به‌طور کلی موتورهای اینورتر به‌دلیل سازوکار انعطاف‌پذیری که دارند از لحاظ مصرف انرژی عملکرد بهینه‌ای ارائه می‌دهند.

الجی دوال کول / LG Dual Cool

موتورهای معمولی برای تأمین سرمای لازم، مدام خاموش و روشن می‌شوند و این موضوع علاوه‌بر افزایش استهلاک دستگاه، باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود. نیرویی که برای هر بار شروع به کار کمپرسور مصرف می‌شود به اضافه‌ی این حقیقت که موتور تنها با یک دور و آمپراژ ثابت کار می‌کند، باعث هدررفت انرژی می‌شود. برعکس، در موتورهای اینورتر یا دورمتغیر، عملکرد موتور براساس نیاز سرمایشی تنظیم می‌شود و دستگاه به‌جای خاموش و روشن شدن‌های مکرر، از دور موتورهای مختلف بسته به نیاز شما استفاده می‌کند.

دوآل اینورتر یا دوآل کول، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، از دو روتور در کمپرسور بهره می‌برد. این ابتکار باعث شده است تا دستگاه، ضمن عملکرد بهینه‌تر، آلودگی صوتی کمتری نیز ایجاد کند. فناوری دوآل کول با امکان پرتاب باد تا بیش از ۹ متر، باعث می‌شود محیط منزل خیلی سریع خنک شود و کمپرسور با سرعت کمتری کار کند.

دوال اینورتر / Dual Inverter

طبق اعلام ال‌جی سرعت خنک کردن کولرهای دوآل کول تا ۶۰ درصد از کولرهای معمولی بیشتر است، طراحی این کولرها به‌گونه‌ای است که هوای خنک به‌صورت مساوی در اتاق جریان می‌یابد و تفاوت دمایی در قسمت‌های مختلف منزل نخواهید داشت. جالب است بدانید دوآل کول به‌حدی قدرتمند است که توانسته درجه‌ی ISEER را از سازمان BEE در هند کسب کند؛ بدین مفهوم که دستگاه‌های مجهز به دوآل کول در گرم‌ترین نقاط با گرمای ۶۵ درجه نیز می‌توانند به‌خوبی کار کنند و به بهینه‌ترین شکل فضای مدنظر را خنک کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید