۲۸ خرداد ۱۳۹۸

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، کولرهای گازی Dual Inverter ال‌جی را بخرید

دوآل کول یا همان دوآل اینورتر، ابتکار شرکت ال‌جی است که می‌تواند علاوه‌بر کاهش مصرف انرژی، افزایش کارایی و بهره‌وری را برای شما به ارمغان بیاورد.

به‌طور کلی موتورهای اینورتر به‌دلیل سازوکار انعطاف‌پذیری که دارند از لحاظ مصرف انرژی عملکرد بهینه‌ای ارائه می‌دهند. موتورهای معمولی برای تأمین سرمای لازم، مدام خاموش و روشن می‌شوند و این موضوع علاوه‌بر افزایش استهلاک دستگاه، باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود. نیرویی که برای هر بار شروع به کار کمپرسور مصرف می‌شود به اضافه‌ی این حقیقت که موتور تنها با یک دور و آمپراژ ثابت کار می‌کند، باعث هدررفت انرژی می‌شود. برعکس، در موتورهای اینورتر یا دورمتغیر، عملکرد موتور براساس نیاز سرمایشی تنظیم می‌شود و دستگاه به‌جای خاموش و روشن شدن‌های مکرر، از دور موتورهای مختلف بسته به نیاز شما استفاده می‌کند.

دوال اینورتر / Dual Inverter

فناوری اینورتر دوگانه‌ ضمن خنک‌کنندگی بالا، توانسته است در مقایسه با کمپرسورهای دور ثابت، تا ۵۳ درصد کاهش مصرف برق را به ارمغان بیاورد. دوآل اینورتر به دستگاه امکان می‌دهد که در سرعت‌های مختلف کار کند؛ سرعت‌هایی که بر‌اساس دمای فضای داخل منزل تنظیم می‌شوند؛ کمپرسورهای دوآل اینورتر درست مثل یک خودرو با گیربکس اتوماتیک عمل می‌کنند و تنها در صورت نیاز در دنده‌ی بالاتری کار می‌کنند.

دوآل اینورتر یا دوآل کول، همان‌طور که از اسم آن مشخص است، از دو روتور در کمپرسور بهره می‌برد. این ابتکار باعث شده است تا دستگاه، ضمن عملکرد بهینه‌تر، آلودگی صوتی کمتری نیز ایجاد کند. فناوری دوآل کول با امکان پرتاب باد تا بیش از ۹ متر، باعث می‌شود محیط منزل خیلی سریع خنک شود و کمپرسور با سرعت کمتری کار کند.

منبع: وب‌سایت زومیت

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید