۰۲ خرداد ۱۳۹۸

تلویزیون‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ ال‌جی با پشتیبانی از الکسای آمازون می‌آیند

سرویس صوتی هوش مصنوعی Amazon Alexa که طرفداران زیادی دارد، انتخاب، راحتی و کنترل بیشتری را برای دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی فراهم می‌کند.

ال‌جی عرضه پشتیبانی از الکسای آمازون برای مدل‌های ۲۰۱۹ از تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی را در ۱۴ کشور آغاز می‌کند. این به‌روزرسانی از طریق برنامه کاربردی الکسا در تلویزیون‌های هوش مصنوعی UHD و NanoCell و همین طور تلویزیون‌های OLED انجام خواهد شد. مشتریان امریکای شمالی در ماه جاری این آپدیت را دریافت می‌کنند و پس از آن، نوبت به اروپا و آسیا در هفته‌های آتی خواهد رسید.

ال‌جی به دنبال معرفی دستیار گوگل در تلویزیون‌های ۲۰۱۸ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی انتخاب‌ها و گزینه‌های بیشتری را با افزودن الکسای امازون به تلویزیون‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ ال‌جی می‌افزاید. کاربران با استفاده از برنامه کاربردی الکسا در تلویزیون‌های سازگار ال‌جی می‌توانند از تلویزیون سؤال بپرسند، لوازم خانگی هوشمند را کنترل کنند و بیش از ۹۰ هزار مهارت الکسا و خیلی امکانات دیگر را در اختیار داشته باشند؛ همه این کارها بدون نیاز به دستگاه جانبی و جداگانه میسر می‌شود. تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی می‌توانند صدها فرمان صوتی و درخواست‌های پیچیده‌تر از قبل را به لطف وجود فناوری پیشرفته‌تر تشخیص صدای مکالمه در هوش مصنوعی ThinQ AI ال‌جی بفهمند.

LG-TV-Amazon-Alexa-02

همچنین، تلویزیون‌های امسال OLED و مدل‌های منتخب از NanoCell ال‌جی در اواسط امسال به روز می‌شوند تا از AirPlay 2 و HomeKit اپل برای پخش آسان محتوای صوتی و تصویری آنلاین و اتصال به لوازم خانگی هوشمند اپل پشتیبانی کنند.

پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 اپل در تلویزیون‌های هوش مصنوعی ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون هیچ زحمتی فیلم، موسیقی و عکس را از طریق برنامه کاربردی تلویزیون اپل به صورت مستقیم در تلویزیون هوشمند ال‌جی پخش کنند. فناوری HomeKit اپل نیز پشتیبانی می‌شود و مشتریان می‌توانند تجربه مشاهده خود را با کمک Home app  و Siri به راحتی کنترل کنند.

۱ نظر

غلامرضا رام ۳ خرداد ۱۳۹۸ پاسخ

همیشه عالی

نظر دهید