۲۰ خرداد ۱۳۹۸

حالت نمای صفر در تلویزیون اولد رول‌شونده ال‌جی مخصوص عاشقان موسیقی است

تلویزیون ۶۵ اینچ LG SIGNATURE OLED TV R با مدل ۶۵R9 علاوه بر جلوه‌گری قدرت مهندسی بی‌نظیرش از کیفیت تصویر و صدایی بهره می‌برد که دومی ندارد و با گنجاندن همه این امتیازات منحصربه‌فرد در کالبدی متمایز و استثنایی، برای بینندگان در منزل فرصت‌های بی‌نهایتی در طراحی فضای دلخواه و ایده‌آلشان هنگام تماشای تلویزیون فراهم می‌کند.

ال‌جی توانست تلویزیونی را خلق کند که نمایشگرش به طرز جادویی ظاهر و ناپدید می‌شود؛ طراحی نوآورانه‌ و انقلابی جدیدی که به نظر می‌رسد با منطق جور در نیاید. سری R از تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED R با قابلیت بالا آمدن و لوله شدن از طریق لمس یک کلید توانسته طلوع انقلابی در سرگرمی خانگی و تعریف مجدد فضای تماشای تلویزیون را نشان‌ دهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود: حالت نمای کامل (‌Full View)، حالت تماشای خطی (Line View) و حالت نمای صفر یا بسته (Zero View). مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

4a7e74dc-3f95-461d-bf63-a5da93cb9993

در حالت Zero View تلویزیون به یک اثر هنری مبدل شده و در پایه آلومینیومی خود مخفی شود. در این حال، کل صفحه نمایش ۶۵ اینچ تلویزیون LG SIGNATURE OLED R از دید پنهان است و در پایه اختصاصی خود کاملا جمع یا لوله می‌شود.

در این حالت از تلویزیون، کاربران از گوش دادن به موسیقی یا محتوای صوتی دیگری لذت خواهند برد که از سیستم صوتی ۴.۲ کانال و ۱۰۰ وات با آرایش روبه جلوی بلندگوهای Dolby Atmos منتشر می‌شود. این ذات ممتاز، پریمیوم و باشکوه در سرتاسر دستگاه به خوبی مشهود است؛ از قاب آلومینیومی برس‌خورده تا کیفیت بالای قاب پشمی بلندگوها که توسط Kvadrat دانمارک طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید