۰۵ خرداد ۱۳۹۸

فرار از گرد و غبار و مواد حساسیت‌زای بهاری با جاروی بهداشتی استلا

گرد و غبار، تارهای مو و میکروب‌ها ذرات حساسیت‌زایی هستند که با سرعت نور می‌رسند، به سرعت تکثیر می‌شوند و پس از آن سرسختانه از ترک رختخواب ما خودداری می‌کنند.

اما با پشنهادی که ما به شما می‌کنیم دیگر لازم نیست با آنها همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشید و آلوده شده به آنها را به جان بخرید. جاروی بهداشتی استلا محصول ال‌جی (مدل VB9000RF) به شما کمک می‌کند تا با بیماری‌های پوستی مبارزه کنید؛ بیماری‌هایی که با تجمع موی انسان، موی حیوان خانگی، سلول‌های مرده پوست و ذرات ریز دیگر در اتاق خواب و اتاق نشیمن می‌تواند حساسیت یا مشکلات جدی‌تری برای اعضای خانواده شما ایجاد کنند.

بررسی کوتاهی از امکانات این جاروی بهداشتی را در این مطلب بخوانید.

–         قابلیت Dual Punch

قابلیت Dual Punch 8 هزار بار در دقیقه سطح تشک را می‌لرزاند و به طرز مؤثری سمج‌ترین و سرسخت‌ترین ذرات گردوغبار را می‌زداید. برس‌های نرم چرخان برای از بین بردن مو و فیبر از ملافه و بالش ایده‌آل است. مکش قدرتمند جارو  گردو خاک ریز و کرم‌ریزه‌ها را برطرف می‌کند.

از طریق این سه مرحله از تمیز کردن عمیق، این جاوری بهداشتی تخت‌خواب نهایت بهداشت را فراهم می‌کند.

–         قابلیت UV STERILIZATION STATION

قابلیت UV STERILIZATION STATION یا پایگاه استرلیزه کردن فرابنفش هم بهداشت تختخواب مشتری را تضمین می‌کند و هم خودش را تمیز می‌کند تا از آلوده‌سازی مجدد پیشگیری کند. بعد از تمیز کردن تختخواب، لامپ فرابنفش داخل دستگاه ۵ دقیقه روشن می‌شود و باکتری‌های مضر در بخش پایین دستگاه را استریلیزه می‌کند تا از آلوده شدن مجدد پیشگیری کند.

Bed+Cleaner+2

–         قابلیت Dual HEPA filter

فیلتر Dual HEPA یک سیستم چندفیلتره دارد که گردوغبار، بوی نامطبوع و میکروب‌ها را از محیط خانه می‌زداید. این دستگاه که توسط German SLG تأیید شده است ۹۹٫۹۹ درصد گردوغبارها را پیدا می‌کند.

تأییدیه

جاروی بهداشتی ال‌جی، در تأیید فوایدی که برای سلامت دارد، رتبه ۵ ستاره را برای مدل سیم‌دار و رتبه ۴ ستاره را برای مدل بی‌سیمش از SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH آلمان و the Seal of Approval از بنیاد حساسیت بریتانیا کسب کرده است.

طراحی ارگونومیک

جاروی بهداشتی تختخواب ال‌جی طراحی ارگونومیکی دارد که بدنه و دسته را به هم متصل کرده است تا بتواند به راحتی برداشته شود و با یک دست با آن کار شود. به همین دلیل کمترین فشار را به دست‌ها وارد می‌کند و در مقایسه با مدل‌های قبلی ال‌جی ۴۲ درصد بار کمتری دارد.

مهارت در طراحی

جاروی بهداشتی تختخواب ال‌جی به شما کمک می‌کند که زندگی باکیفیت‌تری داشته باشید و اتاق خواب شما درخشان‌تر باشد.

سطل آشغال آسان بازشو

سطل آشغال این جاروی بهداشتی با لمس یک دکمه به راحتی باز و برای تخلیه از دستگاه جدا می‌شود.

بی‌سیم (در مدل‌های منتخب)

بدون دردسر سیم برق و در هم پیچ خوردن آن جارو کنید. بعد از ۳ ساعت شارژ کردن تا ۳۰ دقیقه می‌توانید جارو کنید. باتری لیتیوم یون memory effect (تأثیر حافظه) ندارد.

جاروی بهداشتی استلا مدل VB9000RF را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس در دو رنگ قرمز و سفید خریداری کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید