۰۱ خرداد ۱۳۹۸

محصولات ال‌جی سیگنچر خانه را باشکوه‌تر می‌کند

در خانواده محصولات LG SIGNATURE که نوآورانه و در عین حال پیچیده‌ ساخته شده‌اند تلویزیون بسیار باریک OLED به چشم می‌خورد که می‌تواند با فناوری هوش مصنوعی خود تجربه بصری و صوتی کاربر را به سطح جدیدی ارتقا دهد. 

سرگرم کردن مهمان‌ها بخشی از هر نوع فرهنگی است و باوجود تلویزیون فوق باریک LG SIGNATURE OLED W8 و تجربه یک زندگی هنرمندانه، هیچ‌وقت این مسئله تا این حد جذاب نبوده است. این تلویزیون به خوبی نشان می‌دهد که سادگی اوج پیچیدگی است. طراحی مینیمالیستی و بسیار ساده مدل W8 در راستای فلسفه less is more ال‌جی است و در این طراحی فقط روی صفحه‌نمایش تمرکز شده است. به علاوه طراحی زیبا، جذاب و بسیار باریک این تلویزیون باعث می‌شود مخاطب حس کند که تلویزیون مانند یک اثر هنری در هوا شناور بوده و او را بیشتر در تصویر غرق کند.

هرچند تلویزیون مهم‌ترین دستگاه در هال خانه است ولی دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE می‌تواند کل تجربه این محیط را متحول کند. فلسفه LG SIGNATURE بر این اساس است که یک طراحی فوق‌العاده باید حس شود و هوای تمیز شاه‌کلید سلامتی و یک سبک زندگی پیشرفته است. دستگاه تصفیه هوای LG SIGNATURE با طراحی بسیار زیبا از یک موتور آبی پیشرفته بهره می‌برد که از انرژی آب برای مهار گردوغبار، مواد شیمیایی و آلاینده‌ها استفاده کرده و میزان رطوبت محیط را سریعا به میزان مطلوب می‌رساند.

محصولات LG SIGNATURE برای سبک زندگی هنرمندانه‌ای عرضه شده‌اند که در آن فناوری‌‌‌های هنرمندانه، ظرافت و هنر به صورت یکپارچه و هماهنگ کنار هم قرار گرفته‌اند. این برند فوق پریمیوم و پیشرفته با طراحی بسیار ساده و در عین حال بسیار منطبق و منعطف با محیط اطراف بوده و برای مشتری یک سبک زندگی منحصربه‌فرد بر مبنای نوآوری و کاربردی بودن ارائه می‌دهد. سبک زندگی ویژه‌ای که تا به حال تجربه نکرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید