۲۹ خرداد ۱۳۹۸

میزبانی به سبک آینده با تلویزیون‌های هتلی ال‌جی مجهز به دستیار صوتی الکسا

بخش تجاری یا کسب‌ و کار ال‌جی و آمازون دستیار صوتی الکسا را برای هتلداری به تلویزیون‌های هتلی ال‌جی که پیشگام در صنعت هستند می‌آورند. این قرارداد در امریکا و در کنفرانس و نمایشگاه فناوری صنعت هتلداری که بزرگترین نمایشگاه فناوری هتلداری دنیاست اعلام شد.

میهمانان می‌توانند از دستگاه اکو (Echo) در اتاق‌های هتل خود برای تجربه امکانات جدید و صوتی الکسا در تلویزیون‌های هتلی ال‌جی برای اولین بار بهره‌مند شوند. میهمانان این امکان را دارند که به صورت موقت و البته امن حساب آمازون الکسای خود را به دستگاه‌های مجهز به الکسا در اتاق متصل کنند تا بتوانند به موسیقی‌های دلخواه خود از سرویس‌هایی نظیر آمازون موزیک، اسپاتیفای و پاندورا گوش دهند.

LG-HITEC-2019-02

علاوه بر این، میهمانان می‌توانند از الکسا بخواهند نمایشی را از ژانر موردپسندشان پیدا کرده یا راهنمای تلویزیون را مرور کند. البته، همه این کارها با استفاده از صدا و بدون فشار دادن هیچ دکمه‌ای صورت خواهد گرفت. میهمانان می‌توانند از هتل اطلاعاتی نظیر ساعت‌های استخر، مرکز بدنسازی یا خدمات هتل یا نظافت را بپرسند. تلویزیون ال‌جی به میهمانان در مورد فعالیت‌های هتل اطلاع می‌هد و آنها را به استفاده از الکسا برای اطلاع از فعالیت‌ها و برنامه‌های دلخواهشان تشویق می‌کند؛ برنامه‌هایی نظیر ساعت شادی، خدمات رزرو خودرو یا بلیت هواپیما قبل از عزیمت از هتل به سوی منزل.

LG-HITEC-2019-03

بسیاری از هتل‌های بزرگ اعلام کرده‌اند که تا اواخر امسال از الکسا برای تلویزیون‌های ال‌جی خود در هتلداری استفاده می‌کند و انتظار می‌رود تا نیمه اول سال ۲۰۲۰ به صورت کامل بتوانند از این امکانات بهره‌مند شوند. امکانات الکسا در غرفه ال‌جی در نمایشگاه HITEC 2019 از ۱۷ تا ۲۰ ژوئن در شهر مینیاپلیس واقع در ایالت مینه‌سوتای امریکا به نمایش در آمده است.

LG-HITEC-2019-04

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید