۰۴ خرداد ۱۳۹۸

کاربری ساده و جذاب پلت‌فرم webOS 3.5 در تلویزیون SIGNATURE OLED W7 ال‌جی

با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید.

جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS تمام سری تلویزیون‌های فوق پیشرفته ال‌جی به طور استثنایی کاربرپسندتر می‌کند.

ال‌جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌کند. بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌های مورد علاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع با کیفیت خیره‌کننده ۴K بگذارند.

تلویزیون‌های ال‌جی فرایند تحول سخت‌گیرانه‌ای را بر اساس ملاک‌هایی که برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد، مانند دسترسی آسان و عملکرد سریع، با موفقیت پشت سر گذاشته که عمدتاً به لطف وجود پلت‌فرم تحسین‌شده تلویزیون هوشمند webOS 3.5 است.

OLED_W7_A_UL_Certify-12072017-Desktop

webOS 3.5 ال‌جی، امنیتی قابل اعتماد

مدیریت امنیت در webOS3.5، که مورد تأیید «برنامه تضمین امنیت سایبری UL قرار دارد (CAP2900-1)، تجربه تلویزیونی هوشمندی را ارائه می‌دهد که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این سیستم عامل از نصب برنامه‌های غیر مجاز، هک شدن و نشت اطلاعات حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید