۱۱ خرداد ۱۳۹۸

کنترل هوشمندانه دما با ArtCool ال‌جی

ابتکار Smart ThinQ و Smart Diagnosis ال‌جی برای شما و خانواده شما کار می‌کند…. مهم نیست کجا هستید!

با فرمان‌های ساده از طریق تلفن همراه، شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن دستگاه کولر گازی خود را کنترل کنید، حواستان به دمای هوای منزل خود باشد و حتی فرایند تمیزکاری خودکار در مایکروویو خود را بررسی کنید.

با فناوری Smart ThinQ دسترسی به سیستم تهویه هوا در هر زمان و از هر نقطه با یک دستگاه مجهز به Wi-Fi و برنامه کنترل منحصر به فرد لوازم خانگی ال‌جی میسر می‌شود.

سیستم تشخیص هوشمند Smart Diagnosis به کاربران اجازه می‌دهد به آسانی تنظیمات، نصب، رفع مشکل و سایر اطلاعات را مستقیماً از تلفن هوشمند کنترل کنند.

06_Smart-ThinQ_D

در زمانی که شما هر مشکلی با دستگاه کولر گازی خود دارید، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، به شما در برطرف کردن فوری و مفید مشکلات کمک می‌کند. لوازم خانگی شما می‌تواند با انتشار اطلاعات صوتی با مرکز تماس ال‌جی، از طریق تلفن با مرکز خدمات (smart Diagnosis) و یا از طریق وای-فای با برنامه هوشمند (Smart ThinQ) ارتباط برقرار کند تا تشخیص ایراد انجام گرفته و راهکارهای فوری و آسان جهت رفع ایراد ارائه شود.

دستگاه‌های تهویه هوای ال‌جی برای نصب آسان‌تر و کارآمدتر – بدون توجه به محیط اطراف و تعداد افراد نصب کننده – طراحی شده است. با کاهش تعداد افراد و زمان مورد نیاز، اکنون می‌توان دستگاه‌های تهویه هوای بیشتری در زمانی کوتاه‌تر در منازل نصب کرد.

۱ نظر

مهدی ۷ تیر ۱۳۹۹ پاسخ

لطفا وقتی در مورد نرم افزار مطلب می نویسید، لینک دانلود هم قرار دهید تا ساعتها در جستجوی پیدا کردنش نباشیم

نظر دهید