۱۸ خرداد ۱۳۹۸

آیا می‌دانستید شما با چشم‌هایتان غذا می‌خورید؟!

اولین یخچال‌های French-Door ال‌جی با کیفیت بالا و در ابعادی مناسب فضاهای کوچک طراحی شده‌اند و از فناوری‌های جدید و پیشرفته انحصاری ال‌جی با عنوان Linear Cooling و +DoorCooling برخوردارند. پس، می‌توانید به مدت طولانی‌تر از غذاهای تازه و خوشمزه لذت ببرید.

ال‌جی الکترونیکس از یخچال‌های جدید Slim French-Door در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه ۲۰۱۹ (InnoFest MEA 2019) پرده برداری کرد.

این مدل‌های باریک که غذاها را به مدت طولانی‌تر تازه نگه می‌دارند به کمپرسور پیشرفته اینورتر خطی ال‌جی مجهز شده‌اند. کمپرسور جدید به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند و ضمانت ۱۰ ساله دارد تا نیازهای متنوع مشتریان فهیم خاورمیانه و آفریقا را برآورده کند.

یخچال‌های Slim French-Door فقط ۸۳۵ میلی‌متر پهنا دارند و ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلی‌متر کوچک‌تر از یخچال‌های دیگری هستند که در بیشتر آشپزخانه‌های امروز دیده می‌شوند. افزون بر این، یخچال‌های فرنچ دُر را می‌توان در هر آشپزخانه‌ای جای داد و طراحی مدرن بیرونی و داخلی آنها آنقدر زیبا و چشمگیر است که در واقع آشپزخانه شما را زینت می‌دهند.

NewSlimFrenchDoor_Front_Open_Food

فناوری‌های پیشگام ال‌جی در صنعت به کاربران تازگی و طراوت غذاها را هدیه می‌دهد و از هدررفت رطوبت آنها پیشگیری می‌کند. در نتیجه، رنگ طبیعی، طراوت و تازگی غذاها حفظ می‌شود. قابلیت ™+DoorCooling دما را به صورت یکنواخت در سرتاسر یخچال پایدار نگه می‌دارد و سرعت سرمایش آن ۱۹.۷ درصد سریع‌تر از سیستم‌های خنک‌کننده قبلی است. با تعبیه دریچه‌ها و منافذ هوا در بالای یخچال، جریان هوا با کمک قابلیت ™+DoorCooling به منطقه درب هدایت می‌شود تا مواد غذایی در سبد متصل به درب یخچال خنک بمانند. این قابلیت  باعث می‌شود اختلاف دما بین بخش داخلی ذخیره‌سازی غذا و درب یخچال کمتر شود.

یخچال اسلیم فرنچ دُر (Slim French-Door) از ۳۲ درصد انرژی کمتری استفاده می‌کند و با کمک کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی دوام بالایی دارد. این کمپرسور ۱۰ سال ضمانت می‌شود و از راندمان انرژی بالایی برخوردار است. یخچال جدید ال‌جی علاوه بر بازده انرژی بالا ۲۵ درصد کم‌صداتر از مدل‌های قبلی است. این عملکرد عالی به دلیل درایو پیستون خطی در کمپرسور خطی است. یخچال‌های دیگر از درایوهای رفت‌وبرگشتی که بازده انرژی پایینی دارند بهره می‌برند.

58641579_477273419477915_8272273125289949232_n

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید