۰۲ خرداد ۱۳۹۸

ال‌جی V50 ThinQ 5G به سرعت دانلود ۱.۱ گیگابایت در ثانیه رسید!

به گفته اپراتور ال‌جی یوپلاس (LG Uplus)، ال‌جی V50 ThinQ 5G می‌تواند به سرعت ۱.۱ گیگابایت در ثانیه در سئول (پایتخت کره جنوبی)‌ برسد.

این اپراتور کره جنوبی از برنامه تست بنچمارک پرطرفدار و مشهور خود به نام BenchBee برای سنجش سرعت دانلود جدیدترین محصول ال‌جی استفاده کرد. خوب است بدانید این بنچمارک‌ها در مناطق پرتراکم و شلوع سئول مانند جانگنو و ماگوک انجام شده است.

ال‌جی در ماه آپریل اعلام کرد که مدام در حال بهبود شبکه بوده و شبکه‌های نسل پنجم در کره جنوبی برای اولین بار است که اجرایی می‌شوند. ال‌جی V50 ThinQ 5G به لطف برخورداری از سرعت بالای شبکه 5G، ظرفیت ارائه واقعیت‌های افزوده یا AR، واقعیت‌های مجازی یا VR و ویدیوهای 8K را برای مشتریان دارد. دستیابی به چنین سرعتی با استفاده از اتصال دوگانه شبکه 4G LTE و شبکه 5G امکان‌پذیر شده است.

lg-v50-thinq-02

هفته گذشته که ال‌جی V50 ThinQ 5G به بازار عرضه شد توانست به فروش ۱۰۰ هزارتایی برسد. این فروش قوی با همکاری شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی SK Telecom ،KT و LG Uplus با افزایش یارانه برای تلاش در جذب مشترکان 5G به شبکه‌های خود میسر شده است. شرکت ال‌جی الکترونیکس به تمام کسانی که این تلفن هوشمند را خریداری کرده‌اند یک نمایشگر ثانویه و تاشوی مکمل این گوشی را داده است.

قیمت این تلفن هوشمند نسبت به رقیب خود، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ، کمتر است. جالب است بدانید کره جنوبی تا کنون ۲۶۰ هزار مشترک شبکه 5G را جذب کرده و اپراتور KT با ۱۰۰ هزار مشترک پرمخاطب‌ترین اپراتور بوده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید