۱۸ خرداد ۱۳۹۸

ال‌جی V50 ThinQ 5G وارد بازار امریکا و اروپا می‌شود

تلفن هوشمند ال‌جی V50 ThinQ 5G، اولین تلفن هوشمند ال‌جی با پشتیبانی از شبکه 5G، به تدریج بازارهای دنیا را فرا می‌گیرد و در غیاب تلفن‌های تاشو از شرکت‌های رقیب در بازار می‌تواند مشتریان خاص خود را جلب کند. ال‌جی الکترونیکس به تازگی عرضه این تلفن هوشمند جدید را در استرالیا و اروپا، بعد از کره جنوبی و امریکا، آغاز کرده است.

بازار تلفن هوشمند استرالیا در ۱۱ ژوئن برای اولین بار میزبان V50 ThinQ ال‌جی از طریق Telstra می‌شود که بزرگترین اپراتور موبایل استرالیا به شمار می‌رود. ناگفته نماند که این محصول بعد از سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و اوپو رنو سومین تلفن هوشمند 5G است که به بازار موبایل استرالیا راه پیدا کرده است. ال‌جی V50 ThinQ 5G مجهز به نمایشگر ثانویه است و ۱۷۲۸ دلار استرالیا قیمت دارد.

ال‌جی V50 ThinQ قرار است در کل اروپا عرضه شود و در حال حاضر با عرضه در کشور سوییس با استقبال خوبی در بازار اروپا مواجه شده است. کشورهای مقصد بعدی برای ال‌جی V50 ThinQ بعد از این کشور، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا هستند که خودشان را برای رخ‌نمایی این تلفن هوشمند 5G آماده می‌کنند.

3c47515d-8ca9-4d5d-bc28-ec6898b34feb

ال‌جی V50 ThinQ 5G با اتصال نمایشگر ثانویه دو نمایشگر ۶.۲ اینچ خواهد داشت که کاربران می‌توانند برای انجام چند کار و اجرای چند برنامه به صورت همزمان از آن استفاده کنند. مثلا به صورت همزمان ویدیوهایی یوتیوب تماشا کنند، پیام متنی بفرستند، سرگرم بازی‌های موبایل باشند و در اینترنت به وب‌گردی بپردازند. هم اکنون، سهم تلفن هوشمند ال‌جی از بازار اروپا تنها یک درصد است اما V50 با نمایشگر دوگانه‌اش قرار است افزایش چشمگیری به این سهم دهد.

به گزارش مرکز تحقیقاتی Counterpoint Research که یک مؤسسه جهانی تحقیقات بازار محسوب می‌شود صادرات جهانی تلفن‌های تاشو در سال جاری به ۱.۸ میلیون دستگاه می‌رسد که ۶۰ درصد پایین‌تر از میزان ۳ میلیون دستگاهی است که اوایل امسال پیش‌بینی می‌شد. برای پرطرفدار شدن و استقبال گسترده‌تر از تلفن‌های هوشمندی که دو نمایشگر دارند، ال‌جی قرار است نسخه دومی از این محصول را در نیمه دوم امسال عرضه کند.

۱ نظر

Ali ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
خسته نباشید
ایا گوشی lg v50 وارد ایران یا کشور عراق میشود؟
ممنون میشم اگر جواب بدهید
با تشکر

نظر دهید