۱۱ خرداد ۱۳۹۸

با دوربین ال‌جی V50 ThinQ 5G، سوژه‌ها را مثل آینه ببینید

خودتان را برای دیدن چیزهایی که در جلوی رویتان قرار دارد خسته نکنید. وقتی ال‌جی V50 ThinQ 5G داشته باشید عکس گرفتن برایتان مثل آب خوردن است. 

برای عکس گرفتن از سوژه‌ها از بالا راه‌های خیلی ساده‌تری هم هست. حتما لازم نیست بر آنها مسلط شوید و بالای سرشان قرار گیرید. فقط کافیست یک ال‌جی V50 ThinQ 5G داشته باشید و با برگرداندن نمایشگر ثانویه خیلی راحت عکس بگیرید.

وقتی از حالت آینه‌ یا Mirror Mode در دوربین این تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی استفاده می‌کنید با برگرداندن نمایشگر ثانویه، این صفحه مانند یک آینده عمل می‌کند و چیزهایی که با دوربین اصلی در حال ثبت آن هستید را در نمایشگر دوم به شما نشان می‌دهد.

ال‌جی V50 ThinQ 5G با حالت آینه‌ای تصاویر را مثل آینه به شما نشان می‌دهد.

1

ال‌جی V50 ThinQ 5G تلفن هوشمند ۵G ال‌جی از نوآوری‌های نوری برای ثبت تصاویر و فیلم‌های خارق‌العاده با بالاتری کیفیت بهره می‌برد.

این تلفن هوشمند ۵G ال‌جی از نوآوری‌های نوری برای ثبت تصاویر و فیلم‌های خارق‌العاده با بالاتری کیفیت بهره می‌برد. ال‌جی با افزودن فناوری کنترل عمق فیلم (Video Depth Control) در دوربین‌های پشت و جلو به جرئت ضبط سوژه‌های متحرک با حفظ فوکوس را علاوه بر کیفیت بالای عکاسی تضمین می‌‌کند.

فناوری Dual FOV عمق و فاصله را تحلیل می‌کند و کاربران می‌توانند به شیوه‌ای حرفه‌ای و تر و تمیز دقیقا تصویر همان چیزی را ثبت و ضبط کنند که با چشمان خود مشاهده می‌کنند.

2

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید