۱۳ خرداد ۱۳۹۸

تجربه سرمایش سریع و یکنواخت در دستگاه‌ تهویه مطبوع DUALCOOL Floor Standing

ال‌جی در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای DUALCOOL Floor Standing پرده‌برداری کرد.

این مدل لوکس قرار است به خانه‌های مردم خاورمیانه سبک شیک و مدرنی را هدیه دهد. عملکرد خنک‌کنندگی مؤثر و کنترل راحت در این محصول به کاربران امکان لذت بردن از زندگی در فضای بسته داخل منزل یا محل کار را می‌دهد که آسایش و راحتی آن همتا ندارد.

دستگاه تهویه ایستاده DUALCOOL ال‌جی طراحی ممتاز و شیکی دارد که با پره‌های عمودی در پنل جلو و خطوط منحنی و درخشان جریان هوا روی آن بسیار باشکوه و شبیه شبنم است. بدنه بیرونی DUALCOOL از جنس فلز است و برای ایجاد حس مینیمالیست در دو رنگ انحصاری طلایی و سفید نیز عرضه می‌شود.

DUALCOOL_FloorStanding_White_Detail

حالت Ice Cool Power در دستگاه تهویه مطبوع DUALCOOL Floor Standing سرمایش سریع و یکنواخت را به تمامی گوشه و کنار اتاق می‌رساند و هوایی را در اتاق منتشر می‌کند که ۴ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر از حالت عادی است.

دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی که در اینوفست خاورمیانه به نمایش گذاشته شده‌اند به وای-فای متصل می‌شوند و از قابلیت کنترل از راه دور با کمک SmartThinQ برخوردارند تا مصرف انرژی را بتوان از طریق تلفن هوشمند مدیریت کرد. این محصولات برای تأکید بر دوام و اطمینان با ۱۰ سال ضمانت کمپرسور اینورتر توسط ال‌جی توسط پشتیبانی می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید