۱۸ خرداد ۱۳۹۸

قاچاق و تقلبی نخرید، اصل و با گارانتی بخرید!

به تازگی، تلویزیون‌های LED منحنی با عنوان جعلی اولد ال‌جی به صورت قاچاق وارد کشور شده که بیشتر در استان‌های مرزی کشور به چشم می‌خورند یا در سایت‌های فروش کالاهای دست دوم به فروش می‌رسند.

مشتریانی که تمایل به خرید تلویزیون‌های OLED اصل و باکیفیت ال‌جی دارند، باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشند تا در دام این تلویزیون‌های تقلبی و البته قاچاق و بی‌کیفیت نیفتند.

خاطر نشان می‌شود شرکت ال جی الکترونیکس و شرکت خدمات گلدیران هر گونه مسئولیت و ارائه خدمات به تلویزیونهای ذکر شده را نیز از خود سلب می‌نماید.

در این راستا، این شرکت توصیه می‌کند محصولات اصل ال‌جی را حتماً از فروشگاه های معتبر با ضمانت‌نامه گلدیران و خدمات پس از فروش این شرکت خریداری کنند. مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از فروشگاه های عرضه کننده محصولات ال جی با گارانتی معتبر به وب سایت شرکت ال جی به آدرس www.lg.com/ir/where-to-buy مراجعه فرمایند.

همچنین، شرکت ال‌جی در ایران چند روش تشخیص محصولات تقلبی از اصل را به خریداران گرامی معرفی می‌کند. شرکت ال‌جی ضمن پیگیری قانونی این مسئله به منظور پیشگیری از متضرر شدن مشتریان محترم، به آنها هشدار می‌دهد با رعایت این موارد، خرید آگاهانه‌ای داشته باشند تا در دام اجناس قاچاق تقلبی و بی‌کیفیت گرفتار نشوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید