۰۷ خرداد ۱۳۹۸

نبض پرهیجان میهمانی با بلندگوی همه‌کاره OK99 ال‌جی زیر انگشتان شماست

بلندگوی همه‌کاره OK99 در خانواده all-in-one با برخورداری از خروجی صدایی با قدرت ۱۸۰۰ تا ۵۰۰۰ وات برای جو پرشور میهمانی‌ها با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

گرداننده Pro DJ Wheel با شیوه ترکیب خلاقانه خود و عملکردهای اسکرچ و خط‌خطی کردن آهنگ‌ها و همچنین جلوه‌های نوری جالب و سرگرم‌کننده به هر کسی امکان می‌دهد یک دی.جی واقعی باشد. طرفداران کارائوکه می‌توانند قططعات صوتی هر آهنگی را حذف کرده و میزان  زیر و بمی صدا را با ویژگی‌های Voice Canceller و Key Changer تنظیم کنند. علاوه بر این، دسته و چرخ‌های این بلندگو از نوع Grab & Move به کاربر بلندگوی OK99 ال‌جی توانایی حمل آسان این محصول و ایجاد تجربه‌ای کاملاً جدید را می‌دهد.

ea3a70ad-04f5-40e6-8c8e-b4868f1d0de5

بلندگوهای XBOOM Go ال‌جی حالت نورپردازی چندرنگه با دسته‌های خوش‌دست Grab-N-Go و X-grip دارد که گرفتن این بلندگو را بسیار محکم و حمل آن را بسیار ساده و راحت می‌کند. عمر باتری طولانی و مقاومت این بلندگو در برابر عناصری نظیر آب از XBOOM Go ال‌جی یک بلندگوی ایده‌آل برای فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز می‌سازد.

با توسعه برند XBOOM و افزوده شدن مدل‌های بی‌سیم و هوشمند به این خانواده، ال‌جی در حال ایجاد فرصت‌ها و امکانات جدید در سری XBOOM و پیشگامی خود در سرتاسر کسب و کار سرگرمی خانگی است. همکاری با مریدین به عنوان یک شریک نامی در زمینه فناوری صدا موفقیت خانواده XBOOM را در اروپا و سایر مناطق دنیا تضمین می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید