۲۷ خرداد ۱۳۹۸

همه چیز در مورد ال‌جی V50 ThinQ 5G

ال‌جی V50 ThinQ 5G با نمایشگر دوگانه یا Dual Screen به عنوان یکی از لوازم جانبی اختیاری برای این پرچمدار 5G عرضه می‌شود.

وقتی نمایشگر دوم به ال‌جی V50 متصل شد مانند یک پوشه باز می‌شود تا نمایشگر ۶.۲ اینچ OLED ظاهر شود و امکانات ارتباطی با فناوری پرسرعت ۵G در دسترس قرار گیرد؛ امکاناتی نظیر پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی و رخدادهای ورزشی.

وقتی ال‌جی V50 ThinQ 5G به صورت افقی قرار می‌گیرد و نمایشگر دوم به آن متصل است به یک دستگاه کاربردی و کامل برای بازی مبدل می‌شود که نمایشگر دوم در واقع به منزله یک پد کنترل اختصاصی برای بازی‌ها عمل می‌کند. انجام چند وظیفه به صورت همزمان با این دو نمایشگر به سطح کاملا جدید و راحتی ارتقا پیدا می‌کند:‌ در یک نمایشگر می‌توانید فیلم مشاهده کنید و در نمایشگر دیگر بدون نیاز به کوچک کردن پنجره فعال اطلاعات فیلم را در وب سایت IMDB جست‌وجو کنید. از همه مهم‌تر، نمایشگر دوم می‌تواند به سرعت برای ذخیره باتری و کم شدن وزن حتی در زمان حرکت از نمایشگر اصلی جدا شود.

ال‌جی V50 ThinQ 5G با قدرت پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و مودم اسنپدراگون X50 5G نیرو می‌گیرد. از آنجا که شبکه ۵G به انرژی بیشتری نسبت به LTE نیاز دارد، اولین تلفن همراه ۵G ال‌جی با باتری ۴ هزار میلی‌آمپر که ۲۰ درصد بزرگتری از باتری ال‌جی V40 ThinQ است اجرا می‌شود. برای این که V50ThinQ ۵G فشار کاری بیشتری را باید تحمل کند و گوشی را خنک نگه دارد، سیستم محفظه تبخیر که گرما را پراکنده می‌کند و در سری تلفن‌های هوشمند جدید V به کار رفته، تقریبا سه برابر بزرگتر از سیستم خنک‌سازی در مدل‌های پیشین است.

در اینفوگرافی جدید ال‌جی می‌توانید همه امکانات مهم و اصلی ال‌جی V50 ThinQ 5G را مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید