۰۵ خرداد ۱۳۹۸

هندزفری QuadBeat 3 نهایت کیفیت صدای استریو را منتشر می‌کند

 هندزفری QuadBeat 3 مدل LE630، که هم اکنون در نمایندگی موبایل ال‌جی چارسو به فروش می‌رسد، مجهز به رابط 3.5 میلی‌متری است و به کمک آن می‌تواند به تمامی دستگاه‌های پخش دارای این پورت متصل شود.

این هندزفری ساخت شرکت ال‌جی بوده و مجهز به فناوری Quad Beat است که علاوه بر ظاهر شیک و مواد عالی از کیفیت صدای بیس و استریو بالایی بهره می‌برد و صدایی شفاف و غنی تولید می‌کند.

طراحی این هندزفری به گونه‌ای است که کاملا منطبق با شکل گوش شماست (ارگونومیک) و در حین استفاده از این محصول، در بلند مدت، احساس راحتی خواهید داشت.

کابل HSS-F630 از روکشی از پارچه تولید شده تا طول عمر بیشتری داشته باشد و میزان نویز و صداهای مزاحم را نیز به صفر برساند و همچنین از گره خوردن سیم جلوگیری کند.

LG-Quadbeat-3-In-Ear-SDL572381299-1-53dd5

این مدل دارای پنل کنترل کننده صدا و تماس است و می توان با آن به تماس ها پاسخ داد (البته کلیدهای ولوم این هندزفری روی تعداد اندکی از گوشی‌ها کارایی ندارد و فقط کلید مکالمه و قطع و وصل موزیک کار می‌کند).

ال جی با به‌کارگیری فلز در قسمت گوشی‌های این هندزفری به خوبی بر میزان کیفیت صدای این هندزفری افزوده است.  هندزفری QuadBeat 3با کیف محافظی که به همراه دارد به کاربر امکان نگهداری طولانی مدت از هندزفری را بدون هیچ دردسری را می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید