۰۴ خرداد ۱۳۹۸

وب‌سایت آی‌تی رسان:‌ معرفی مدل‌های کولر گازی ال‌جی در ایران

وب‌سایت آی‌تی رسان:‌ تابستان در راه است و همین مردم را به تکاپو انداخته تا به فکر خرید کولر گازی باشند. مدل‌ها و کمپانی‌های بسیاری در این مارکت حضور دارند. مدل‌های کولر گازی ال‌‌جی از عملکرد بسیار خوبی بهره می‌برند و جز وسایل بادوام و باکیفیت بازار به‌حساب می‌آیند.

اما آیا کولرهای گازی این کمپانی را می‌شناسید؟ از قابلیت‌های آن‌ها باخبر هستید؟ اگر شما هم قصد خرید یکی از همین دستگاه‌ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با مدل‌های کولر گازی این شرکت آشنا شویم.

تکنولوژی اینورتر یکی از مهم‌ترین فن‌آوری‌های اخیر بازار کولرهای گازی شمرده می‌شود و خوش‌بختانه در این مدل حضور دارد. به این ترتیب مصرف انرژی به‌صورت چشم‌گیری کاهش یافته و دیگر نیازی نیست نگران قبض‌های‌تان باشید. قابلیت سرمایش سریع هم فراهم آمده تا در مدت زمان کمی خانه یا محل کارتان خنک شود. تایمر 24 ساعته نیز در BSNW126K3B0 تدارک دیده شده است. در نتیجه قادرید زمان خاصی را برای کولر گازی تعریف کنید تا روشن شود و قبل از ورود شما به خانه، منزل را سرد نماید. ناگفته نماند ظرفیت BSNW126K3B0 چیزی در حدود 12000BTU/hr است.

air-conditioner-lg-6

کولر گازی ال‌جی مدل Next Fighting NF098ST1

این دستگاه، هم عملکرد گرمایشی و هم سرمایشی دارد و از این رو در فصول مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. فن‌آوری اینورتر هم به‌چشم می‌خورد که مصرف انرژی را کاهش داده و مطمئن باشید هزینه‌های شما را در بلندمدت کم‌تر می‌کند. تولیدکننده برای مدل خود ویژگی سرمایش سریع را نیز در نظر گرفته تا خانه‌تان تنها در عرض چندین دقیقه خنک شود. گفتنی‌ست ظرفیت این کولر گازی ال‌جی 9000BTU/hr است. در واقع برای خرید چنین محصولاتی باید به این عدد توجه کنید تا یک کولر گازی مناسب با خانه یا محل کارتان خریداری نمایید.

air-conditioner-lg-3

کولر گازی ال‌جی مدل ART COOL NA098SK1

طراحی زیبا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول به‌حساب می‌آید و آن را به دستگاهی چشم‌نواز و جذاب مبدل نموده. Art Cool NA098SK1 به تکنولوژی اینورتر مجهز شده و برای همین مصرف بسیار کمی دارد و موجب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. مدل کره‌ای هم می‌‌تواند در زمستان و هم تابستان به شما خدمت کند و خانه را گرم یا خنک نماید. به‌راحتی با اسمارت‌فون‌تان می‌توانید Art Cool NA098SK1 را کنترل کنید و برای مثال جهت وزش باد را تغییر دهید. شرکت سازنده ظرفیت 9000BTU/hr را برای این کولر گازی تدارک دیده که آن را به گزینه‌ای مطلوب برای فضاهای کوچک تبدیل می‌کند.

air-conditioner-lg-2

کولر گازی ال‌جی ART COOL NA128SK1

بی‌تردید سری Art Cool یکی از زیباترین کولرهای گازی کمپانی ال‌جی هستند. این مدل نیز جز همین خانواده پرفروش و محبوب است. عملکرد سرمایشی و گرمایشی Art Cool NA128SK1 باعث شده تا هم در زمستان و هم در تابستان قادر به استفاده از محصول ال‌جی باشید. تولیدکننده ظرفیت 12000BTU/hr را برای محصول خود در نظر گرفته که آن را به کولری مناسب برای خانه‌های متوسط و اتاق‌های نسبتا بزرگ تبدیل می‌کند. تکنولوژی اینورتر هم از یاد نرفته و به این ترتیب مصرف انرژی کم‌تر شده است. با بهره‌گیری از دانگل وای‌فای می‌توانید به کولر گازی مذکور متصل شوید و آن را از راه دور کنترل نمایید.

air-conditioner-lg-4

کولر گازی ال‌جی مدل NEXT FIGHTING NF187ST3

مصرف انرژی پایین یکی از قابلیت‌های اصلی Next Fighting NF187ST3 است. از این رو دیگر لزومی ندارد نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. ظرفیت بالا به دلیلی برای خرید این مدل مبدل شده و در نتیجه اگر صاحب یک خانه نسبتا بزرگ هستید یا می‌خواهید محل کارتان خنک بماند، حتما Next Fighting NF187ST3 را خریداری نمایید. محصول کره‌ای در زمستان و تابستان قابل استفاده است و می‌تواند در مواقع لزوم تولید سرما یا گرما کند. شرکت سازنده از دیزاینی باریک و مدرن برای کولر گازی خود بهره جسته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

air-conditioner-lg

کولر گازی ال‌جی مدل NEXT TITAN NT247SK3

ال‌جی از تکنولوژی اینورتر در این محصول سود جسته تا مصرف انرژی کاهش یابد و هزینه‌های شما کم‌تر شود. قابلیت سرمایش سریع هم فراهم شده تا خانه‌تان در مدت زمان کمی خنک شود. ظرفیت و قدرت بالا نیز جز ویژگی‌های NEXT TITAN NT247SK3 به‌شمار می‌آیند. در نتیجه این کولر گازی گزینه‌ای مطلوب برای خانه‌های بزرگ و اتاق‌های چندین متری محسوب می‌شود. مدل کره‌ای صدای کمی از خود تولید می‌کند و برای همین به‌راحتی می‌توانید به استراحت یا مطالعه بپردازید. لازم به ذکر است از طریق موبایل هوشمندتان نیز می‌توانید عملکرد NEXT TITAN NT247SK3 را تنظیم کنید و آن را کنترل نمایید.

air-conditioner-lg-8

منبع :وب‌سایت آی‌تی رسان

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید