۱۹ خرداد ۱۳۹۸

پایان دغدغه‌های کدبانو و پاسخ به سؤال همیشگی: «ناهار چی بپزم؟ شام چی بخوریم؟»

ایجاد برنامه غذایی یکی از مهم‌ترین و در عین حال سخت‌ترین اهدافی است که خانم‌های کدبانو می‌توانند در مورد آن به نتیجه برسند و دیگر به «چی بپزم‌» هایشان فکر نکنند. 

نظرتان چیست دوشنبه‌ها غذای گریل شده بخورید، سه‌شنبه‌ها بخارپز، چهارشنبه‌ها غذای کبابی یا برشته شده، پنج‌شنبه‌ها غذای سرخ‌شده و سوخاری، جمعه‌ها کیک و شنبه و یک‌شنبه هر چیزی که هیجان‌انگیزتر بود و دلتان خواست؟

برای تمامی این غذاها می‌توانید روی مایکروویو نئوشف ال‌جی حساب کنید. مایکروویو NeoChef  ال‌جی سرآشپز جدید خانه شماست. همیشه و هر روز هفته روی آن حساب کنید.

با مایکروویو نئوشف ال‌جی، می‌تونید خودتون رو یک سرآشپز حرفه‌ای و واقعی تصور کنید که با خلاقیت و جسارت تمام انواع و اقسام غذاهای خوشمزه رو برای همه اعضای خونه طبخ میکنه. بخارپز کردن، سرخ کردن، گریل کردن، پخت ترکیبی و حتی تهیه ماست رو به مایکروویو NeoChef ال‌جی بسپارید.

مایکروویو NeoChef ال‌جی با دارا بودن قابلیت‌های متنوع و کاربرپسند، پخت غذاهای پیچیده و دشوار را نیز راحت می‌کند. صفحه شش‌وجهی چرخان داخل این مایکروویو، در عین چرخش غذا را ثابت نگه‌داشته و از شش طرف آن را پشتیبانی می‌کند. همچنین این قابلیت مشکل نشت ماده غذایی وقتی در مرکز صفحه نیست را برطرف می‌کند. باوجود لامپ LED کم‌مصرف داخل محفظه، نور داخلی سه برابر روشن‌تر از بقیه مدل‌ها است و کاربران به‌راحتی می‌توانند روی روند پخت غذا نظارت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید