۲۶ تیر ۱۳۹۸

تلویزیون NanoCell ال‌جی؛ هوشمندترین شریک شما در شب‌های پرهیجان فیلم و بازی

تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی کیفیت صدا و تصویر را با فناوری هوش مصنوعی و الگوریتم یادگیری عمیق بهتر کرده و تجربه راحت و یکپارچه‌ای را با ThinQ فراهم می‌کنند.

همه تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی در سال ۲۰۱۹ که مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI هستند با گنجاندن پورت‌های HDMI 2.1 از نرخ فریم بالا HFR پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه، حرکات با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه صاف‌تر و واضح‌تر هستند و محتوای صحنه‌های اکشن و سریع مانند مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن بهتر پردازش می‌شود.

اکنون به لطف پردازش طبیعی زبان تلویزیون LG SUPER UHD AI (هوش مصنوعی) می‌توانید به آسانی و بدون پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده به خدمات و محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای پاسخ دادن درخواست‌های شما، گوش می‌دهد و فکر می‌کند. ببینید LG SUPER UHD AI TV چگونه شیوه‌ی تماشای تلویزیون شما را تغییر داده است.

 پشتیبانی از قابلیت کانال پیشرفته بازگشت صدا یا eARC به علاقه‌مندان سینمای خانگی امکان بهره‌مندی از اتصال HDMI به صورت یکپارچه را می‌دهد تا از بالاترین کیفیت صدا در فرمت‌های مختلف با بیشترین میزان جزییات و عمق لذت ببرند.

گزینه عالی برای شیفتگان بازی‌های ویدیویی در این محصولات جدید این است که تلویزیون‌های ۲۰۱۹ ال‌جی با نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و همین طور حالت خودکار ALLM سازگاری دارند. به همین علت، تصاویر واضح و تمیزی بدون نویز، بریده شدن و پرش در این تلویزیون‌ها ارائه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید