۲۰ تیر ۱۳۹۸

ستاره کارائوکه باش

با برداشتن صدای خواننده به کمک یک دکمه، تقریباً هر نوع تراکی را به یک تراک کارائوکه تبدیل کنید. حتی می‌توانید گام آهنگ را عوض کنید تا با صدای شما تنظیم شود.

قابلیت جدید کارائوکه استار (Karaoke Star) در محصولات ایکس بوم ال‌جی برای تمامی اعضای خانواده سرگرم‌کننده است. کارائوکه استار می‌تواند تقریبا صدای خواندن تمامی آهنگ‌ها را قطع کند و صحنه را برای کاربران و هنرنمایی آنها آماده کند تا حس خوانندگی را با تحریرهای خودشان تجربه کنند.

قابلیت نورپردازی چندرنگه و جدید در این بلندگوها با ۱۸ افکت صوتی منحصربه‌فرد جفت می‌شود و مجموعه‌ای از رقص نورهای جالب و زیبا را بر حسب نوع آهنگی که در حال پخش است منتشر می‌کند.

بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی برای همه دورهمی‌ها و میهمانی‌های شما، چه کوچک باشند یا بزرگ، گردش بیرون باشند یا جمع خودمانی در منزل، ایده‌آل هستند و سرگرمی را با انفجار صدا و چاشنی‌های ویژه میهمانی به نهایت خود می‌رسانند. در قلب برند ایکس بوم ال‌جی بدون تردید اشتیاق همیشگی این برند به ارائه صدای باکیفیتی نهفته است که لذت گوش دادن به موسیقی را به حداکثر می‌رساند.

بلندگوهای ایکس بوم ال‌جی در شکل‌ها و طرح‌های مختلف باب سلیقه و مخصوص کارایی خاص و مطابق با نیاز بیشتر مشتریان طراحی شده‌اند و از طراحی دسته Grab & Move برای راحتی بیشتر در حمل بلندگو برخوردارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید