۳۰ تیر ۱۳۹۸

شام امشب با بقیه شب‌ها فرق دارد!

بلندگوهای سری PK ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا یک شام متفاوت و هوشمندانه را تجربه کنید.

با این بلندگوهای همراه می‌توانید دستیار صوتی در تلفن همراه هوشمندتان را فعال کرده و سؤالات خود را بپرسید. مثلا می‌توانید بپرسید نزدیک‌ترین رستوران برای سفارش پیتزا کجاست؟ به همین راحتی!

بلندگوهای سری PK ال‌جی علاوه بر کیفیت صدای برتر و قدرتمندتری که وضوح بالایی دارد از قابلیت‌های هوشمند هوش مصنوعی و تشخیص صدای با دستیار صوتی گوگل برخوردار هستند. کاربران می‌توانند بلندگوهای همره ال‌جی را با گفتن جملات کنترل کنند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. با کمک سازگاری با دستگاه‌های هوشمند مجهز به دستیار گوگل کنترل این دستگاه‌های متصل نیز از طریق فرمان‌های صوتی کاربر ممکن می‌شود.

بلندگوهای سری XBOOM Go PK ال‌جی بر خلاف جثه کوچک و جمع و جور و وزن اندکشان، صدا را با کیفیت عالی منتشر می‌کنند. بلندگوهای جدید ال‌جی با نام XBOOM Go (مدل‌های PK3، PK5 و PK7) به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به موسیقی امکان لذت بردت از مهارت و تبحر ال‌جی در صدا را می‌دهد.

این بلندگو ویژگی‌هایی نظیر صدای پرقدرت و سرگرمی در مهمانی را از ال‌جی به ارث برده و با کیفیت صدای عالی و راحتی بی‌نظیر مخصوص جذب کاربران موسیقی‌دوست طراحی شده است.

مدل‌های PK7 و PK5 از رتبه IPX5 و مدل PK3 از رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر قطرات و استفاده از آن در کنار استخر برخوردار هستند. قابلیت اتصال دوگانه پخش Dual Play Connectivity و باتری بادوام بلندگوهای سری XBOOM Go تجربه شنیداری لذت‌بخشی را هر جا که باشید ارائه می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید