۱۱ تیر ۱۳۹۸

مدیرعامل خاورمیانه ال‌‌جی: به حضور پررنگ خود در بازار ایران ادامه می‌دهیم

وب‌سایت زومیت: جیمز لی از برنامه‌های ال‌جی برای ادامه‌ی حضور در بازار ایران و اهمیت آن گفت.ال‌جی یکی از برند‌های فعال و قدیمی حاضر در بازار ایران است که سبد گسترده‌ای از محصولات خود را در کشور تولید و عرضه می‌کند. ایران پیش از تحریم‌های اخیر، با اختلاف درخورتوجهی بازار بزرگ‌تری برای محصولات ال‌جی در مقایسه با سایر کشور‌های خاورمیانه و آفریقا بوده است.

با وجود تحریم و برخی مشکلات موجود برای شرکت‌های خارجی حاضر در ایران، مدیرعامل خاورمیانه و آفریقا ال‌جی در رویداد معرفی تجهیزات سرمایشی این شرکت در شهر دبی، از اهمیت فراوان بازار ایران و ادامه‌ی حضور در آن خبر داد. جیمز لی در این رویداد و پس از ارائه‌ی برنامه‌های ال‌جی برای عرضه‌ی تجهیزات نوین تهویه‌ی مطبوع در بازار‌های خاورمیانه و آفریقا با توجه به شرایط آب‌و‌هوایی منطقه، شرایط بازار ایران و هدف خود برای استمرار حضور در کشورمان با توجه به تحریم‌ها را تشریح، وی دراین‌باره گفت:

ما ۲۵ سال است که در بازار ایران حضور داریم و سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در آن کرده‌ایم. حضور در این بازار از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است؛ به‌ همین دلیل حتی با توجه به تحریم‌ها، شبکه‌ی خود را در ایران حفظ می‌کنیم. تیم فروش و پشتیبانی ما همچنان در ایران و با همکاری شرکت گلدیران فعال خواهد بود. من از بهبود شرایط در آینده و حل مشکلات فعلی، اطمینان دارم. در حال حاضر، برای فروش با برخی مشکلات مواجه هستیم؛ اما صبر خواهیم کرد تا مشکلات موجود حل شوند.

9d22f732-5d40-4a25-860d-69284211f1d5

جیمز لی در ادامه و در پاسخ به سؤال شرایط قاچاق کالا به ایران و اقدامات ال‌جی برای جلوگیری از آن گفت:

از سال گذشته، تلاش زیادی برای جلوگیری از واردات غیرقانونی کالاهای ال‌جی به ایران کرده‌ایم. همواره می‌کوشیم محصولاتمان فقط ازطریق نماینده‌ی رسمی در ایران عرضه شود تا با ارائه‌ی خدمات مناسب، تجربه‌ی مدنظر ما برای کاربران به ارمغان بیاید.

ال‌جی بخشی از محصولات خانگی خود اعم از ماشین لباسشویی و تلویزیون و اخیرا مایکروفر را در داخل ایران تولید می‌کند. جیمز لی درباره‌ی برنامه‌ی ال‌جی برای تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی در ایران گفت:

در حال حاضر با توجه به نبود الزام برای تولید این دسته از محصولات در ایران به‌منظور عرضه‌ی آن‌ها، برنامه‌ای برای تولید دستگاه‌های حوزه‌ی تهویه‌ی مطبوع در داخل ایران نداریم.

به نقل از وب سایت زومیت

۴ نظر

محمد انوری ۱۳ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

والا همچین پر رنگ پور قدرتم نیست

حسین ۱۳ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

چرا در چنین شرایطی قیمت تلوزیون ال جی سری Lk سایز ۴۳ با دو سال گارانتی متفرقه تولید چین در بازار کمتر از ۴ میلیون و قیمت رسمی مونتاژ ایران با سایز و امکانات مشابه بالاتر ۶ میلیون ضمنا موجودنیست چرا لباسشوئی و ظرفشوئی و حتی ساید بای ساید های ال جی بدون گارانتی اصلی حدود ۴۰ درصد ارزانتر در بازار به وفور افت میشود در سایت گلد ایران تنها تلوزیون موجود OLED ال جی دو نمونه باسشوئی و دو نمونه سایر و دو مدل مایکروفر ال جی موجود است قیمت بازار آزاد نمونه های وارداتی را در سه راه امن خضور مقایه کنید و تنوع مصولاتال جی در بازار آزاد بانمونه های قابل عرضه توسط گلد ایران را چرا باید نمونه وارداتی تلوزیون کمتر از دو سوم تولید داخل قیمت داشته باشد ؟

حسین ۱۵ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

بدنیست به قیمت ها ی محصولات ال جی در سایت گلد ایران پلاس : https://goldiran.plus/ نگاهی بیندازید و با قیمت های نمونه های مشابه و وارداتی مقایسه نمائید با این تولید قطره چگانی و هزینه های بالای سربار تولید که باعث بالا رفتن قیمت تمام شده می گردد ایا این نحوه فروش کالا خود بهترین تبلیغ برای خرید بانه ای و یا خرید لوازم خانگی و صوتی و تصویری با برندهای ارزان قیمت چینی که به وفور و با ضمانت اصلی در بازار هستند نیست گلد ایران در اولین عرضه سولار دام های تولید جدید یکدستگاه تلوزیون جی پلاس ۳۲ اینچ باقیمتی کمتر از یک میلیون و نهصد هزار تومان بعنوان هدیه به مشتریان می داد که هم تبلیغ برند جدید ان شرکت و هم قیمت ان را روی سولار دام کشیده بود چرا که بعد از اتمام دوره جشنواره قیمت سولار دام نیز نه به اندازه قیمت تلوزیون ولی تا حد زیادی کاهش یافت با این تر تیب به نظر میرسد فروش تلوزیون کامل ال جی از نظر آمار تولیدات رسمی بشدت کاهش ولی از نظر فروش واقعی با افزایش روبرو بوده و فروش پنل تلوزیون ال جی در سال جاری با افزایش برندهای ایرانی جدید و افزایش تولید برندهای قدیمی بشدت افزایش یافته گلد ایران هم در کنار تولید پکیج دیواری پایونیر و پرستیز با تولید تلوزیونهای ارزان قیمت جی پلاس و عرضه مستقیم آن از طریق سایت گلد ایران پلاس و دیجی کالا و نمایندگیها و فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی و مصرفی و تمدید گارانتی محصولات و سرویس های دوره ای توانسته بر بحران غلبه کند در این میان مشتریان کالاهای بدون گارانتی ، بعضا فیک یا تقلبی و رفرش یا نو شده ال جی بیشترین ضرر را متحمل می گردند سایه رفرش کردن را در سایت دیوار با فروش کارتن های تلوزیون ال جی به قیمت های گزاف می توانید ببینید البته این فروش کالاهای دسته دوم رفرش شده قبلا در مورد کنسولهای بازای سونی متداول که با چاپ کلمه رفرشد به زبان انگلیسی روی کارتن محصول در حال حاضر در مرکز بازسازی این کسولها در پاساژ لباف بصورت عادی درآمده اما در مورد تلوزیون بخصوص ال جی این روند جدید است اکثر خریداران برای فروش تلوزیونهای ابخورده و صدمه دیده و حتی دست دوم بقول معروف در حد از این کارتن های نو و دست دوم استفاده می کنند .

Nosrati ۵ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

سلام نصرتی هستم از تهران

نظر دهید