۰۵ تیر ۱۳۹۸

مشارکت ال‌جی با کیوتی در نسل جدید از دستگاه‌های پلت‌فرم webOS

دو شرکت ال‌جی و کیوتی یادداشت تفاهمی در جهت بهره‌مندی از پلت‌فرم webOS در محصولات آینده امضا کردند که بخش‌های مشتری، خودرو و اتوماسیون صنعتی را جزو اهداف خود دارد.

شرکت کیوتی (Qt) یک شرکت نرم‌افزاری فنلاندی است که بر روی پروژه Qt در حال فعالیت است و از طریق همکاری با ال‌جی الکترونیکس می‌خواهد در توسعه پلت‌فرم webOS نقش بیشتری داشته باشد. این مشارکت بر پلت‌فرم منبع باز webOS ال‌جی در خودروها، روباتیک و لوازم خانگی هوشمند آینده و هم چنین قرار دادن پلت‌فرم webOS به عنوان سیستم عامل مرجع Qt تمرکز خواهد کرد.

همکاری بین این دو شرکت بزرگ مدیریت کارامدتر منابعی که نیاز به پورت Qt دارند را میسر کرده و فاصله بین Qt و webOS را کمتر می‌کند تا بدین ترتیب بهترین تجربه کاربری برای مشتریان هوش مصنوعی و اینترنت اشیا ارائه شود. این مشارکت با مهارت و تخصص Q در تجربه کاربری UX و دانش محصولات ال‌جی یک محیط توسعه قدرتمند برای توسعه‌دهندگان، مهندسان و طراحان در راستای خلق برنامه‌های کاربردی و محصولات نوآورانه و جذاب پدید می‌آورد.

LG-Qt-MOU-02

ابزار نرم‌افزاری Qt برای توسعه رابط گرافیکی کاربری (GUI) استفاده می‌شود تا عملکرد لمسی قدرتمند و طراحی UI/UX مدرن و ملموسی برای مشتری و دستگاه‌های خودکار فراهم کند. از سال ۲۰۱۴، ال‌جی بر چارچوب توسعه برنامه‌های کاربردی Qt متکی شده تا تجربه کاربری ملموس و ساده‌ای را برای تلویزیون هوشمند و نمایشگرهای اطلاع‌رسانی مجهز به پلت‌فرم webOS ارائه دهد. Qt نقش مهمی در توسعه webOS Auto نیز بازی می‌کند. این پلت‌فرم قرار است برای توسعه در سیستم‌های سرگرمی و اطلاع‌رسانی خودروهای آینده استفاده شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید