۳۱ تیر ۱۳۹۸

کولر گازی شما چقدر برق مصرف می‌کند؟

با کولرهای گازی جدید ال‌جی مصرف انرژی را در کنترل خود داشته باشید.

گرمای تابستان مشکلات و سختی‌های زیادی را به همراه دارد؛ مخصوصا وقتی که کولر‌ها و لوازم خنک‌کننده دیگر یا درست کار نمی‌کنند، یا آن‌گونه که باید جوابگوی گرمای بیش‌ از حد نیستند و نمی‌توانند فضای خانه یا محل کار را خنک کنند. این مسائل باعث شده تا شرکت ال‌جی کولرهای گازی پیشرفته خود را با توجه به این شرایط ساخته و در اختیار شما بگذارد.

کولرهای گازی ال‌جی (سری نکست، آرت‌کول و مدل‌های جدید) نشانگر مصرف انرژی دارند و شما می‌توانید لحظه به لحظه از میزان برق مصرفی مطلع شوید.

با یکبار فشار دادن دکمه نمایشگر مصرف انرژی، میزان مصرف انرژی در آن لحظه نشان داده می شود و در صورت فشار مجدد دکمه میانگین مصرف انرژی طی زمان روشن بودن دستگاه (برحسب کیلووات) نشان داده می شود.

03_Energy-Display

فناوری شگفت‌انگیز Inverter V ال‌جی بهترین کیفیت را با بیشترین صرفه‌جویی در انرژی تا ۶۰ درصد ارائه می‌دهد. فناوری مدرن «کنترل انرژی فعال» ال‌جی مصرف انرژی را کمتر می‌کند.

به لطف کمپرسور BLDC، موتور فن BLDC و کنترل گشتاور، دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر ال‌جی می‌توانند به سادگی سرمایش و گرمایش خروجی را با توجه به شرایط تنظیم کنند. کمپرسورهای BLDC از یک مگنت نئودیمیم قوی برای حداکثر کردن بازدهی موتور و به حداقل رساندن تلفات تراکم استفاده می‌کند. همچنین، موتور فن BLDC عملکرد کاراتر، بی‌صداتر و نرم‌تری را تضمین می‌کند. افزون بر این، ویژگی کنترل گشتاور نویز و لرزش را به حداقل می‌رساند. این ویژگی‌ها در کنار هم مصرف انرژی را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهند.

کاربران با فشردن کلید کنترل انرژی فعال بر روی ریموت کنترل دستگاه می‌توانند مصرف انرژی کولر گازی خود را با توجه به نیاز پایین‌تر بیاورند. با فعال‌سازی این قابلیت و پایین‌تر آمدن توان خنک‌کنندگی کولر گازی به ۸۶ درصد، مصرف انرژی باز هم کاهش می‌یابد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید