۱۹ تیر ۱۳۹۸

یک تابستان می‌تواند همه چیز را تغییر دهد

سومین فصل از سریال هیجان‌انگیز اتفاقات عجیب (Stranger Things 3) را فقط در تلویزیون‌های OLED ال‌جی تماشا کنید.

داستان سریال اتفاقات عجیب از این قرار است که وقتی یک پسر نوجوان ساکن شهر داوکینز ناپدید می‌شود، مادر و دوستان او به همراه یک افسر پلیس باید به جستجوی سرنخ‌‎هایی بپردازند که آنها را به سوی نیرویی تاریک هدایت می‌کند.

طبق تصاویری که از آخر فصل دوم سریال «اتفاقات عجیب» Stranger Things مشهود است می‌توان حدس زد که یک هیولای بزرگ در آپساید داون (Upside Down) به کمین اهالی هاوکینز نشسته است. متاسفانه این تنها مشکلی نیست که مایک، لوکاس، داستین، الون و دیگر شخصیت‌های سریال «اتفاقات عجیب» قرار است با آن مواجه شوند.

شرکت نت‌فلیکس فصل سوم این سریال را که ظاهرا پر از خطرات انسانی و ماورایی است از چهارم جولای  پخش کرده و شما می‌توانید این سریال هیجان‌انگیز را از طریق سرویس‌هی بومی و ایرانی پخش ویدیوی آنلاین نظیر فیلیمو و نماوا در تلویزیون‌های OLED ال‌جی و سایر تلویزیون‌هایی که مجهز به پلت‌فرم webOS ال‌جی هستند از طریق برنامه کاربردی در رابط کاربری هوشمند یا مرورگر وب تلویزیون‌های ال‌جی تماشا کنید.

قرار است در این فصل شاهد این باشیم که با بزرگ‌ شدن شخصیت‌‌های اصلی سریال، مشکلات بلوغ و رابطه‌های دوستی حتی خطرناک‌تر از هیولای آپساید داون باشند.

f1fe7cbc-bc61-47fc-a670-16d8b0a83ad1

به شما توصیه می‌کنیم فصل سوم از سریال اتفاقات عجیب را فقط در تلویزیون OLED ال‌جی تماشا کنید و ببینید که چقدر تصاویر و صحنه‌ها بی‌نظیر هستند. از تاریک‌ترین صحنه‌ها و سایه‌های هیولای آپساید داون در تلویزیون OLED ال‌جی نهایت لذت را ببرید و بیشترین جزییات را نسبت به سایر تلویزیون‌های LCD و LED تماشا کنید.

در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدان فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند. امکان خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه می‌کند و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان اولین فناوری نمایشگر، که از قابلیت خودتابش پیکسل‌ها برای خاموش و روشن کردن تک به تک برخوردار است، اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. سیاهی عمیق در تلویزیون ‌OLED ال‌جی به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی و عمق را در همه سریال ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید