۰۲ تیر ۱۳۹۸

یک ماشین لباسشویی ال‌جی کم‌جا با گنجایش بیشتر برای لباس‌های کثیف

آیا می‌دانید ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی ظرفیت بزرگتر یا گنجایش بیشتری برای لباس‌های شما دارند و با سایز معمولی و متداولی که دارند می‌توانند در مکان مناسب قرار گرفته و بیشترین حجم لباس را بشویند؟

از حالا به بعد، با این ماشین‌های لباسشویی می‌توانید خیالتان راحت باشد که در آشپزخانه کوچک شما جا برای ماشین لباسشویی ال‌جی هست؛ دستگاهی که می‌تواند بیشترین میزان از لباس‌های کثیف را در دل خود جای دهد و با کمترین میزان مصرف آب و انرژی در کمترین زمان بهترین نتیجه شست‌وشو را برای شما به ارمغان بیاورد.

قابلیت های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی ۱۰ و نیم کیلوگرمی را می توان در این موارد خلاصه کرد: موتور Direct Drive  یا همان بدون تسمه، قابلیت TurboWash که شستشوی سریع در ۴۹ دقیقه است، قابلیت True Steam یا  شستشو با بخار آب ۱۰۰% خالص، نرم کننده با بخار، بوزدایی و رفع چروک ها با بخار ، قابلیت ضد حساسیت، پنل کنترل لمسی، دستگیره درب مخفی و سیستم عیب یابی هوشمند.

2

ماشین‌های لباسشویی پیشرفته ال‌جی مجهز به TurboWash هستند که می‌تواند یک برنامه شست‌وشو با بارگذاری نصفه را طی ۴۹ دقیقه به اتمام برساند. افشانه‌های جت پرفشار مواد شوینده را هنگام آبکشی از لباس‌ها جدا می‌کنند و بدین ترتیب آب و انرژی کمتری نسبت به ماشین‌های لباسشویی متداول مصرف می‌شود.

موتور Direct Drive که به طور مستقیم به لگن ماشین لباسشویی متصل است، عملکرد و دوام را افزایش می‌دهد. فناوری شست‌وشو با ۶ حرکت ال‌جی یا 6Motion همانند ظرافت شست‌وشو با دست است و به کاهش چروک و آسیب به لباس‌ها کمک می‌کند. ابتکار مهم دیگر فناوری TurboWash است که از ذرات آب با فشار بالا استفاده می‌کند. در نتیجه، به میزان زیادی زمان شست‌وشو را کاهش می‌دهد.

1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید