۱۵ تیر ۱۳۹۸

از ال‌جی G8s ThinQ چه می‌دانید؟

ال‌جی G8S ThinQ با تجهیز شدن به پردازنده کوالگام اسنپدراگون ۸۵۵ و نمایشگر باکیفیت ۶.۲ اینچ FHD+ FullVision OLED با ۱۰۸۰×۲۲۴۸ پیکسل یک محصول چندرسانه ای قدرتمند به حساب می‌آید.

این تلفن هوشمند از همان میراث ال‌جی در فناوری صدای برتر موبایلی بهره می‌برد. بلندگوهای استریو در این گوشی عملکردی توانمند دارد و صدای فراگیر غوطه‌ورکننده‌ای را منتشر می‌کند. ال‌جی G8S ThinQ سنت این شرکت در تعالی صدا را ادامه داده و به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و DAC (مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ) مجهز شده است.

سه دوربین در قاب پشت از حالت اختصاصی نمای شب و فناوری HDR کم‌نور بهره می‌برد که باعث می‌شود این محصول یک دستگاه قدرتمند برای تولید محتوا باشد و دوربین Z نیز برای امنیت بیشتر به قابلیت‌های ‌‌Hand ID و Face Unlock مجهز شده است. قابلیت Air Motion، عمق میدان دقیق و بلندگوهای استریو نیز در این محصول گنجانده شده‌اند تا مشتریان را به تجربه ‌G8 پرچمدار ال‌جی با قیمتی رقابتی جذب کنند.

این تلفن هوشمند امکانات برجسته و فناوری‌های زیادی را با لمس منحصر به فرد خود برای مشتریان بازارهای هدف به ارمغان می‌آورد. عضو جدید LTE در سری G ال‌جی از اوایل این ماه در بازارهای منتخب اروپا، امریکای لاتین، آفریقا، خاورمیانه و چندین بازار دیگر به فروش می‌رسد.

7222b50d-1617-421f-bc78-8b4f57a50278

امکانات اصلی ال‌جی G8s ThinQ

  • تراشه: کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵
  • نمایشگر: ۶.۲ اینچ با نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ از نوع FHD+ OLED FullVision و وضوح ۲۲۴۸x 1080 پیکسل
  • حافظه: ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین: پشت با لنز واید ۱۳ مگاپیکسل، لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو / دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل با دوربین Z با فناوری ToF
  • باتری: ۳۵۵۰ میلی‌آمپر
  • امکانات دیگر: تشخیص کف دست یا Hand ID، قفل‌گشایی با تشخیص چهره یا Face Unlock، قابلیت Air Motion و بلندگوهای استریو

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید