۰۶ تیر ۱۳۹۸

ال‌جی مجوز فناوری یخچال‌های پیشرفته خود را به شرکت GE اعطا کرد

شرکت ال‌جی مجوز استفاده از حق امتیاز درب یخساز در یخچال‌های پیشرفته‌اش را به یخچال‌های برند لوازم خانگی GE که در سال ۲۰۱۶ شرکت Haier را خریده است بخشید.

این تواقفنامه پس از ماه‌ها مذاکره بر سر بهره‌مندی لوازم خانگی GE از فناوری‌های انحصاری ال‌جی به نتیجه رسیده است. طبق این توافقنامه ارزش مجموعه پنت یا حق امتیاز ال‌جی و پیشگامی این شرکت در لوازم خانگی با بیش از ۴۰۰ حق امتیاز مربوط به فناوری درب یخ‌ساز ال‌جی به شرکت GE داده شد.

فناوری درب یخساز ال‌جی که حق امتیازش به نام ال‌جی ثبت شده است طراحی باریک و ظریفی دارد که استفاده از فضای داخلی یخچال را به حداکثر می‌رساند. این فناوری جای کمتری را نسبت به یخچال‌های متداول اشغال کرده و فضای بیشتری را برای ذخیره مواد غذایی در قفسه‌های یخچال فراهم می‌کند.

door-ice-making-refrigerator_002

سونگ دای-هیون، رییس شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی، گفت: «تمایل ال‌جی برای ارائه راحتی و کارایی بیشتر به مشتریان این شرکت را بر آن داشت تا در پی فناوری‌های اصلی و نوآورانه‌ای نظیر اختراع درب یخساز باشد. در همین زمان، همان طور که در توافق اعطای مجوز حق امتیاز دیده می‌شود، ال‌جی متعهد است که به صورت فعالانه و مستمر مالکیت معنوی ما را حفظ کند.»

door-ice-making-refrigerator_001

۱ نظر

حسین ۹ تیر ۱۳۹۸ پاسخ

شرکت جنرال الکتریک یا بهتر بگوئیم ژنرال الکتریک ششمین شرکت بزرگ تجاری دنیاست که توسط توماس الوا ادیسون مخترع لامپ و مخترع بیش از ۱۰۰ وسیله زندگی دیگر تاسیس و در حال حاضر تعداد پرسنل آن در سراسر دنیا از ۳۱۳۰۰۰ نفر فراتر می رود این شرکت در سال ۱۹۱۹ یعنی ۱۰۰ سال ÷یش شرکت رادیو آمریکا RCA را تاسیس و با واگذاری سهام آن در سال ۱۹۳۰ به صورت مستقل از جنرال الکتریک فعالیت خود را ادامه و مجددا در سال ۱۹۸۶ توسط جنرال اکتریک خریداری شداین شرکت در عرضه های مختلف از پزشکی تا تولید موتورهای هواپیماهای جت و لوازم خانگی و صوت و تصویر و روشنائی و … فعالیت دارد راکتور اتمی فوکوشیمای ژاپن که چند سال قبل دچار حادثه شد نیز توسط این شرکت طراحی شده است .

نظر دهید