۱۲ تیر ۱۳۹۸

ال‌جی W10 با ناچ FullVision و باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپر اما قیمت ارزان!

ال‌جی W10 آخرین عضو سری جدید W است که قرار است در این مطلب به شما معرفی کنیم. این تلفن هوشمند میان‌رده‌ و ارزان‌قیمت ال‌جی چند رور پیش در هند رسما معرفی شد.

این محصول، بر خلاف دو مدل دیگر که دوربین سه‌گانه دارند، مدل ساده‌تری به نظر می‌رسد و به دوربین دوگانه با هوش مصنوعی در پشت مجهز است که تجربه عکاسی را بسیار لذت‌بخش خواهد کرد.

نمایشگر ال‌جی W10 طراحی ناچ متنوعی دارد و کاربران می‌توانند به راحتی طراحی ناچ را سفارشی کنند. ناچ FullVision امکان مخفی کردن یا شخصی سازی را در ال‌جی W10 فراهم می‌کند.

ال‌جی W10 نمایشگر ۶,۱۹ اینچ +HD از نوع FullVision با نسبت تصویر ۱۸.۹:۹ دارد که با وجود رنگ‌های زنده و طبیعی و همین طور وضوح بالای آن تجربه نمایش و کار با این تلفن هوشمند را بسیار غوطه‌ورکننده جلوه می‌دهد.

ال‌جی W10 با پردازنده ۱۲ نانومتری Helio P22 و ۳ گیگابایت رم نیرو می‌گیرد و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد که توسط کارت حافظه micro SD تا ۲۵۶ گیگابایت قابلیت ارتقا خواهد داشت.

a253c70a-3f10-49d4-9d9a-b78b4c5d79b1

همان طور که قبلا هم اشاره شد ال‌جی W10 دوربین دوگانه قدرتمندی دارد که از هوش مصنوعی با امکانات فراوانی برخوردار است. لنز اصلی حسگر ۱۳ مگاپیکسل با زوم ۲ برابر دارد. حسگر ۵ مگاپیکسل دوم نیز برای تشخیص عمق و ایجاد افکت بوکه برای W10 ال‌جی در نظر گرفته شده است. دوربین جلو نیز حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد که ثبت تصاویر سلفی را با بهترین کیفیت و بیشترین قابلیت‌ها میسر می‌کند.

ال‌جی W10 یک تلفن هوشمند میان‌رده با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت ۴G همزمان به علاوه ی قابلیت VoLTE و ViLTE است و با  باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر نیرو می‌گیرد.

سیستم عامل پیش فرض اندروید پای، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و حسگر تشخیص چهره در هر سه تلفن هوشمند جدید از سری W از دیگر امکانات بارز این محصولات هستند.

bfb1a501-2182-4cd8-a529-73f6a8f391aa

قرار است ال‌جی W10 با قیمت حدود ۱۱۵ یورو در هند در دو رنگ بنفش و دودی به فروش برسد که با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است قیمت بسیار مناسب و ارزانی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید