۲۷ تیر ۱۳۹۸

بهترین تلویزیون‌ برای بازی‌های ویدئویی

مدل‌های جدید از تلویزیون‌های ال‌جی از همه نظر نسبت به مدل‌های سال قبل خود بهتر هستند.این تلویزیون‌ها دیگر کندی تصویر و مات‌شدگی قبل را که شاید در گذشته مشتریان را هنگام تماشای فیلم‌های اکشن و رخدادهای ورزشی و بازی کردن آزار می‌داد ندارند.

ما تلویزیون‌های زیادی را بررسی کردیم تا بهترین آنها را برای بازی‌ها HDR و استفاده از پلی استیشن سونی و ایکس باکس جدید مایکروسافت پیدا کنیم. اگر اهل بازی‌‌ هستید و کنسول بازی شما به مدام به تلویزیون متصل است، به شما توصیه می‌کنیم برای بیشترین لذت از تجربه بازی حتماً تلویزیونی که بخرید که سرعت تازه سازی آن 120 هرتز به بالا باشد تا بتواند بازی‌های HDR را به بهترین شکل اجرا کند.

در مورد تلویزیون‌هایی که برای بازی ایده‌آل هستند اختلاف قیمت‌ها خیلی فاحش نیستند. شما می‌توانید بهترین تلویزیون را با قیمتی مناسب تهیه کنید اما بهتر است به این نکته هم توجه کنید که وقتی تلویزیون بهتر، گران‌تر و پیشرفته‌تری می‌خرید، طبعاً کیفیت تصویر بهتری هم دریافت خواهید کرد و از امکانات بیشتری استفاده می‌کنید.

maxresdefault (1)

بهترین تلویزیون برای بازی: ال‌جی C۹ OLED 

از میان چندین تلویزیون از برندهای مختلف، بهترین تلویزیون برای بازی‌های ویدئویی تلویزیون ال‌جی C۹ OLED بود. این تلویزیون نه تنها بهترین کیفیت تصویر در حال حاضر را دارد بلکه کمترین کندی تصویر را داشته و در واقع مات‌شدگی تصویر و تأخیر در پاسخگویی عملاً صفر است. به دلیل وجود سرعت بالای پاسخگویی در این تلویزیون، حرکات سریع، روان و واضح هستند.

ypmjhwzl.rdz

در مجموع، این تلویزیون تجربه پاسخگوتر و غوطه‌ورکننده‌تری در مقایسه با تلویزیون‌های LED رقیب خود مانند Q90R سامسونگ  دارد.

اگر به دنبال مدل ارزان‌تری هستید اما امکاناتی که در C7 OLED ال‌جی وجود دارد حسابی چشمتان را گرفته است، به شما ال‌جی B6 OLED را پیشنهاد می‌کنیم که دست کمی از مدل C۹ OLED ندارد و کیفیت تصویرش مشابه آن است. البته، کمی اختلاف وجود دارد اما آن قدری نیست که حتی متوجهش شوید. پس اگر می‌خواهید در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، قیمت مدل B6 OLED ال‌جی کمی ارزان‌تر است.

maxresdefault

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید