۲۶ تیر ۱۳۹۸

توجه: سرویس دوره‌ای کولرهای گازی فراموش نشود

سرویس دوره‌ای لوازم الکترونیک رو جدی بگیرین، مخصوصاً لوازم خونگی و کولر گازی.

خیلی‌ها فکر میکنن سرویس دوره‌ای کولر گازی فقط ترفندی از طرف شرکت‌های خدماتی برای درآمدزاییه و تأثیر چندانی در روند کاری کولر گازی نداره. این افراد لابد با خودشون به این نتیجه رسیدن که «هر وقت خراب شد زنگ میزنیم بیان تعمیرش کنن!»

چقدر با این نظر موافقید؟ چقدر خودتون به سرویس دوره‌ای کولرهای گازی اهمیت میدین؟

میدونستید سرویس‌های دوره‌ای باعث افزایش طول عمر دستگاه و همین طور صرفه‌جویی در مصرف برق میشه؟ شست‌وشوی پنل داخلی و خارجی و تعویض کردن سیم‌پیچ‌های کولر که همگی جزیی از سرویس دوره‌ای کولر به حساب میاد، باعث افزایش راندمان کولر میشه و با کم کردن فشار از روی موتور دستگاه باعث افزایش طول عمرش میشه.

البته، حواستون به تعویض فیلترهای گولر گازی هم باید باشه. کولرهای گازی ال‌جی مجهز به فیلترهای چندگانه تصفیه هوا، ضد حساسیت، ضد ویروس و از بین برنده گرد و غبار هستن.nextone_d

این فیلترها هم مثل فیلتر هوای داخل خورو نیاز به نظافت دارن. در ادامه به شما نکاتی را در مورد نظافت این فیلترها آموزش می‌دیم:

  • فیلتر هوا: فیلترها را هر ۲ هفته یک بار با آب و بدون استفاده از مواد شوینده شست‌وشو دهید.
  • فیلتر ضدحساسیت یا فیلتر دو‌گانه: این فیلتر باید هر ۳ ماه یک بار با آب شسته شود و زیر نور آفتاب خشک گردد.
  • فیلتر پلاسما: گرد و غبار روی فیلتر پلاسما را باید با دستگاه دمنده یا مکنده تمیز کرد.
  • قاب داخلی دستگاه: قاب داخلی را به صورت متناوب با استفاده از پارچه خشک و نرم پاک کنید؛ هرگز از ساینده‌ها و مواد سفیدکننده استفاده نکنید.
  • قاب بیرونی دستگاه: این یکی دیگر کار شما نیست! از یک سرویس‌کار مجرب درخواست کنید تا شست‌وشوی قاب بیرونی دستگاه را با استفاده از دستگاه شوینده انجام دهد و پس از اتمام شست‌وشو دستگاه را تست کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید