۲۰ تیر ۱۳۹۸

حالت نمای خطی در تلویزیون اولد رول‌شونده ال‌جی؛ یک داشبورد خانگی همه‌کاره

تلویزیون رول شونده OLED تحولی واقعی در بازی صنعت ایجاد می‌کند و کاربران را از محدود بودن به دیوار خلاص می‌رهاند. بنابراین، آنها آزادی کامل برای چیدمان لوازم را در فضای شخصی خود خواهند داشت و دیگر لازم نیست قسمتی از اتاق به صورت تمام وقت به تماشای تلویزیون اختصاص یابد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود: حالت نمای کامل (‌Full View)، حالت تماشای خطی (Line View) و حالت نمای صفر یا بسته (Zero View). مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

4a7e74dc-3f95-461d-bf63-a5da93cb9993-e1547350607150

هنگامی که تلویزیون LG SIGNATURE OLED R در حالت نمای خطی یا Line View قرار می‌گیرد، فقط قسمتی از آن لوله می‌شود تا مدیریت وظایف خاصی را که نیاز به حضور کامل نمایشگر تلویزیون ندارد را بر عهده بگیرد. کاربران در نمای خطی می‌توانند از امکاناتی نظیر حالت ساعت، حالت قاب عکس، حالت حسی، موسیقی و داشبورد خانگی بهره‌مند شوند.

حالت Invoke Clock  به کاربران امکان چک کردن زمان و شرایط جوی را تنها با یک نگاه اجمالی می‌دهد. در حالت قاب عکس یا Frame mode نیز می‌توان از تماشای تصاویر خانوادگی در تلویزیون که قابل اشتراک‌گذاری از طریق تلفن هوشمند است لذت برد یا با استفاده از Mood mode جو آرام‌بخش‌تری در منزل با توجه به حس و حالتان ایجاد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید