۱۷ تیر ۱۳۹۸

نمایشگر ال‌جی G8 ThinQ یک بلندگو با صدای شفاف و کریستالی است

شما هرگز صدای موبایل را این چنین تجربه نخواهید کرد زیرا تمام صفحه نمایش ال‌جی G8 ThinQ یک بلندگو است.

نمایشگر این پرچمدار صدا را به سمت شما هدایت می‌کند تا تجربه صوتی غنی، عمیق و غوطه‌ورکننده‌تری داشته باشید و بتوانید صدا را با وضوح و شفافیت تمام به سادگی و راحتی بشنوید.

فناوری صدای کریستالی OLED یا CSO پیشرفت قابل توجهی در صنعت صدای تلفن هوشمند به شمار می‌رود و از نمایشگر گوشی به عنوان دیافراگم بلندگو بهره می‌برد. به همین دلیل، نیازی به بلندگوی جلو وجود نخواهد داشت تا باز هم زیبایی و سادگی بیشتری به G8 ThinQ داده شود.

oled-speaker

صدای شفاف و کریستالی را به گونه‌ای می‌شنوید که تمام احساسات شما را برمی‌انگیزاند. ال‌جی G8 ThinQ وضوح بلندگوی صدای کریستالی OLED یا Crystal Sound OLED را با قدرت بلندگوی بوم‌باکس پایین در هم می‌آمیزد تا صدایی ایده‌آل برای موسیقی، فیلم و هر چیز دیگری فراهم کند.

صدای باکیفیت در تلفن‌های هوشمند ال‌جی یک استاندارد است. بنابراین، ال‌جی G8 ThinQ که مجهز به بلندگوی بوم‌باکس و خروجی صدای استریو است نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

boombox

صدای فراگیر واقعی با فناوری DTS:X ممکن می‌شود و مبدل صوتی آنالوگ به دیجیتال چهارگانه های-فای ۳۲ بیت (Hi-Fi Quad DAC) جزییات صدای بی‌همتایی را ارائه می‌دهد. ال‌جی G8 ThinQ از فناوری MQA یا Master Quality Authenticated برای پخش فشرده صدا با کیفیت بالا و بدون افت کیفیت پشتیبانی می‌کند. صدای ال‌جی G8 ThinQ با همکاری شرکت مریدین آئودیو (Meridian Audio) ایجاد شده است که یک قابلیت افزوده شده ارزشمند به میراث ال‌جی در ارائه  صدای متعالی به شمار می‌رود.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید