۲۴ تیر ۱۳۹۸

نگران شست‌وشوی لباس‌ها بعد از مسافرت نباشید

تازه از سفر به منزل بازگشته‌اید؟ حتما اولین چیزی که بعد از پیاده کردن ساک‌ها و چمدان‌ها از ماشین با آن مواجه می‌شوید، انبوهی از لباس‌های کثیف است!

نگذارید این کوه لباس شما را دلسرد و ناراحت کند. هیچ جای نگرانی نیست. با ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی ال‌جی قضیه شست‌وشوی لباس‌ها بدون دغدغه و با سرعت بالا به سادگی حل می‌شود. شما می‌توانید تمام لباس‌های اعضای خانواده را با کمترین زحمت تمیز، خوشبو و مرتب کنید.

ماشین لباسشویی جدید ال‌جی TWINWash لباس‌های معمولی با حجم بالا را در قسمت اصلی می‌شوید، در حالیکه Mini Wash در حال شستشوی لباس‌های ظریف به صورت همزمان است.

زمان لباس شستن خود را به نصف کاهش دهید! اکنون می‌توانید با ™LG TWINWash دو سری لباس را ظرف ۴۹ دقیقه بشویید. سیکل شستشوی پارچه‌های نخی با گزینه ™TurboWash ظرف مدت ۴۹ ± ۵ دقیقه به اتمام می‌رسد. سیکل شستشوی لباس‌هایی با کثیفی کمتر، ظرف مدت ۴۹ دقیقه به اتمام می‌رسد.

WM-G128SS_WM-GS2MINI_2_Global_TWINWash24_Gplus_Washer&Dryer_VCM_2018_Feature_02_Separate_Wash_D_2_161018

به دلیل طراحی ارگونومیک ماشین لباسشویی TWINWash استفاده ازآن بسیار ساده تر شده است، به گونه ای که هنگام کار با ماشین لباسشویی اصلی دیگر نیازی به خم شدن بیش از حد نبوده و فشاری به کمر و زانوها وارد نمی‌شود.

با انتخاب یک برنامه شستشو، تکنولوژی شستشوی ۶ حرکته لباس‌های شما را در چندین جهت حرکت داده و علاوه بر شستشوی بسیار تمیز لباس‌ها از الیاف پارچه و لباس به خوبی مراقبت می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید