۱۶ تیر ۱۳۹۸

هر روز و هر شب سینما بروید!

وقتی زیر تلویزیون شما ساندبار یا بلندگوی خطی ال‌جی با فناوری دالبی اتمس باشد، همیشه تجربه سینما را در خانه خواهید داشت.

با بلندگوهای خطی ال‌جی دیگر نیازی به اتصال سیم نیست. می توانید به آسانی بلندگوی خطی خود را به تلویزیون با کمک بلوتوث یا وای-فای اتصال نمایید و از صدای غنی لذت ببرید. باتری قابل شارژ داخل دستگاه به شما اجازه می دهد که هر جایی بتوانید با صدای باکیفیت، به موسیقی های خود گوش فرا دهید. ساندبارهای ال‌جی دارای طراحی فوق باریک هستند که این ویژگی هیچ تأثیری روی صدا نمی‌گذارد و مانع از بررسی یا کنترل صدا توسط شما نمی‌شود.

این ساندبارها قابلیت پخش فرمت‌های WAV ،FLAC ،ALAC  و همچنین فایل‌هایی با کیفیت ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز را دارند. این نوع از فایل‌ها کیفیتی عالی در ضبط و پخش صدا دارند و در مقایسه با کیفیت CD واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

قابلیت Sound Upconverting برای ارتقاء صدا به شما امکان می‌دهد از موسیقی‌های خود با وضوح بالا (۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز) نهایت لذت را ببرید و جزییات صدا به خوبی برای هر قطعه موسیقی شنیده شود. علاوه بر این، بلندگوهای خطی ال‌جی با فناوری ۴K Pass-Through بهترین تجربه ممکن از فیلم‌های مورد علاقه شما با کیفیت عالی که کارگردان در نظر داشته است را فراهم می‌کند.  ساندبارهای ال‌جی مانند SJ9 مجهز به صدای ۴K هستند و با فایل‌های صوتی با کیفیت بالا سازگاری دارد تا صدا را مانند صدایی که در استودیوی اصلی ضبط شده به گوش شما برساند.

cdf35936-1ff7-49a2-b3a8-b522ee32861f

هر جای فضای سه‌بعدی که باشید، Dolby Atmos صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

قابلیت Dolby Atmos صدای زنده‌ای تولید می‌کند که که می‌تواند در هر نقطه‌ای از فضای سه بعدی حتی فضای بالای سر پخش شود تا صدایی واقعی و نفس‌گیر را به صورت همه جانبه و پرشور خلق نماید. صداها  به وسیله پردازش فراداده‌های پیچیده به گونه‌ای منتشر می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن مکان مخاطبان، از زاویه ای طراحی شده به گوش او برسند. محیطی که این محصول در آن قرار دارد در لحظه پردازش می‌شود تا هر صدا از محل خاصی خارج شده و صدا حتی از فاصله دور شنیده شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید