۳۱ تیر ۱۳۹۸

کارگردان فیلم‌های خودتان باشید!

به تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید خوب دقت کنید. به نظر شما آیا این تصویر صحنه‌ای از یک فیلم سینمایی است؟ 

البته که نه! این تصویر بخشی از یک کلیپ ویدیویی است و با دوربین تلفن هوشمند V50 ThinQ 5G ثبت شده. شما هم می‌توانید فیلم‌های حرفه‌ای و و کلیپ‌های سینمایی شبیه این ویدیو را ضبط کنید.

دوربین ال‌جی V50 ThinQ 5G از قابلیت کنترل عمق ویدیو برخوردار است و می‌تواند تصاویر پس‌زمینه را محو کند و سوژه را پر رنگ‌تر و برجسته‌تر نمایش دهد.

این تلفن هوشمند ۵G ال‌جی از نوآوری‌های نوری برای ثبت تصاویر و فیلم‌های خارق‌العاده با بالاتری کیفیت بهره می‌برد. ال‌جی با افزودن فناوری کنترل عمق فیلم (Video Depth Control) در دوربین‌های پشت و جلو به جرئت ضبط سوژه‌های متحرک با حفظ فوکوس را علاوه بر کیفیت بالای عکاسی تضمین می‌‌کند. ناگفته نماند که لنز دوربین پشت بدون برآمدگی است تا طراحی کمینه‌گرا و ساده را کامل‌تر کند.

 فناوری Dual FOV عمق و فاصله را تحلیل می‌کند و کاربران می‌توانند به شیوه‌ای حرفه‌ای و تر و تمیز دقیقا تصویر همان چیزی را ثبت و ضبط کنند که با چشمان خود مشاهده می‌کنند.

ال‌جی تمامی تلاش خود را برای بهبود کیفیت صدا و نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G انجام داده است. این تلفن هوشمند پرچمدار نمایشگر ۶.۴ اینچ QHD+ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد که حس غوطه‌ورشدن در محتوا را در هنگام تماشای فیلم یا بازی بیشتر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید