۲۸ مرداد ۱۳۹۸

آغاز عرضه جهانی پروژکتور لیزری CineBeam AI ThinQ 4K ال‌ جی

عرضه جهانی پروژکتور CineBeam AI ThinQ 4K laser ال‌ جی با مدل HU85LA، برنده جایزه بهترین ابتکار از نمایشگاه CES 2019، به تازگی آغاز شده است.

این پروژکتور هم از دستیار گوگل و هم از هوش مصنوعی ال‌جی بهره می‌برد تا آسایش بیشتری برای کاربران از طریق فرمان صوتی فراهم کند. پروژکتور CineBeam Laser 4K ال‌جی با استفاده از فرمان صوتی خود به قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی با هوش مصنوعی ال‌جی ThinQ دسترسی پیدا می‌کند.

این پروژکتور در فاصله ۷.۲ اینچی (حدود ۱۵ سانتی‌متر) از دیوار می‌تواند تصویر واضح و شفاف ۱۲۰ اینچ 4K با روشنایی ۲۷۰۰ آنسی لومن را حتی در شرایطی که نور محیط زیاد است ایجاد کند. پروژکتور لیزری جدید HU85LA ال‌جی با طراحی کمینه‌گرا و جمع‌وجورش در میان رقبا می‌درخشد و می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و فوق‌العاده شفاف روی هر سطح صاف، دیوار، سقف یا کف زمین به نمایش درآورد.

The LG CineBeam AI ThinQ 4K laser projector, a 2019 CES Innovation Award winner, is available now at LG-authorized dealers nationwide at a suggested retail price of $5,999. (PRNewsfoto/LG Electronics USA)

هوش مصنوعی در این پروژکتور به این صورت است که بینندگان می‌توانند عملکرد پروژکتور را با دستورات خود کنترل کنند یا محتوای مورد نظر را برای نمایش به پروژکتور سفارش دهند. حتی می‌توانند فهرستی از فیلم‌ها را با بازی هنرپیشگان مورد علاقه خود با گفتن نام بازیگر دلخواهشان در کنترل جادویی Magic Remote پیدا کنند.

این کنترل جادویی علاوه بر این که حالات را تشخیص می‌دهد از نور پس‌زمینه برای کلیدهایش برخوردار است تا کاربر بتواند به راحتی پیمایش کند. کنترل Magic Remote با تشخیص حرکت به صورت خودکار روشن می‌شود.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید