۱۷ مرداد ۱۳۹۸

امروز سفارش بدین، فردا دمِ خونتونه!

این روزها، خیلی از مردم خریدشون رو بصورت اینترنتی انجام میدن. فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس هم بهترین گزینه برای خرید سریع، بی دردسر و با قیمت مناسب لوازم خانگی و صوتی تصویری به حساب میاد.
خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل به رفتارِ مصرفِ خیلی از آدمها شده، دوری ازترافیک و شلوغی، صرفه جویی در زمان، قیمت مناسب و تحویل درب منزل چند تا از مهمترین ویژگی های مثبت خریدآنلاین محسوب میشه.

گلدیران بعد از سالها حضورِ موفق در بازار لوازم الکترونیک ایران مدتیه که سیستم فروش آنلاین خودش رو با نام گلدیران پلاس راه انداخته. گلدیران پلاس یه فروشگاه اینترنتیه که کارش فروش لوازم خانگی ال‌جی، صوتی تصویری ال‌جی، تهویه مطبوع ال‌جی، لوازم برقی آشپزخانه و به طور کلی لوازم الکترونیکه. اگه دنبال خرید لوازم خانگی هستید، حتماً به گلدیران پلاس سر بزنین.

تا حالا وقتی تو رختخوابت دراز کشیدی ماشین لباسشویی خریدی؟ خیلی راحته! کافیه برین تو فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس و سفارش بدین، فردا دمِ خونتونه!

c12be270-6a4a-42ed-9f90-34aefef7eccb
رسوندن و نصب محصولات به در خونه خریداران کاریه که لجستیک گلدیران انجام میده. حالا از امروز همه کسانی که در استان تهران و البرز از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس خرید کنن، هزینه حمل و نصبشون کاملا رایگان خواهد بود. تازه روز و ساعت تحویل رو هم خودتون تو وبسایت مشخص میکنین.

طرح رایگان فعلا در این مرحله برای همه شهرهای استان تهران و البرز اجرا میشه.

۱ نظر

حسین ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

این سرویس بسیار خوب و از خدمات آن من و کسانیکه می شناسند رضایت کامل دارند ولی دو مشکل عمده یکی نبود کالاست مثلا تلوزیون ال جی هیچ مدلی موجود نیست دوما قیمت محدود اقلام ال جی موجود بسیار بالاست و با مدلهای بدون گارانتی و یا گارانتی متفرقه قابل قیاس نیست ضمنا به غیر از کالاهای برند ال جی انواع میز تلوزیون و لوازم خانگی مولینکس و تلوزیونهای جی پلاس هم از طریق این سایت عرضه میشه

نظر دهید