۱۷ مرداد ۱۳۹۸

صرفه‌جویی در انرژی و خنک ‌کنندگی سریع با آرت‌کول ال جی

کمپرسور اینورتر دوگانه در کولر گازی ArtCool ال جی دارای چرخش وسیع‌تر است که باعث صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی و خنک ‌کنندگی سریع‌تر می‌شود.

کمپرسور اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. علاوه بر این،™DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسور معمولی می‌شود. به لطف این کمپرسور، هوا بیشتر و سریع‌تر پخش می‌شود.

این محصول تاییدیه TUV Rheinland یا نمره خنک ‌کنندگی سریع و صرفه‌جویی در مصرف برق (US-W242Kxy0/TS-H2465DA0) و هم چنین تأییدیه چرخه عمر 10 ساله محصول را کسب کرده است.

شرکت ال‌جی با فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه مشکلات صدا و عدم بازدهی را حل کرده و باعث معرفی دستگاه تهویه هوایی شده که دارای خنک ‌کنندگی سریع‌تر، عمر طولانی‌تر و سروصدای کمتر است. کاربران با ضمانت 10 ساله کمپرسور می‌توانند برای مدت طولانی‌تری از مزایای دستگاه تهویه هوای ال‌جی بهره‌مند شوند.

عملکرد کنترل فعال انرژی به شما اجازه می‌دهد میزان مصرف انرژی را با توجه به شرایط انتخاب کنید. از فضای خنک و راحت و ذخیره انرژی لذت ببرید.

دستگاه‌های تهویه هوای ال‌جی به کمک فن منحصر به فرد LG DUAL Inverter Compressor علاوه بر اینکه باعث کاهش صدای غیرضروری و عملکرد نرم می‌شود دارای صدای بسیار اندک هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید