۱۰ مرداد ۱۳۹۸

فکر کردید فقط شما به تعطیلات می‌روید؟ یخچال اینستاویوی شما هم می‌رود!

فکر می‌کنید با رفتن به سفر انرژی را هدر داده‌اید؟ مثلا چندین روز در خانه نیستند و یخچال شما مدام برق مصرف می‌کند؟

بهتر است یک بار دیگر خوب فکر کنید. اگر یخچال شما اینستاویوی ال‌جی باشد، وقتی شما در تعطیلات به سر می‌برید و چند روز یا چند هفته پیاپی کسی در منزل رفت و آمد نمی‌کند، از انرژی به خوبی مراقبت می‌کند و آن را بیهوده هدر نمی‌دهد. در واقع می‌‌توان گفت که یخچالتان هم مثل شما به تعطیلات می‌رود 🙂

چمدان را ببندید، وسایل برقی اضافی را خاموش کرده و هنگام خروج از منزل یخچال ال‌جی اینستاویو (Instaview) حالت تعطیلات یا Vacation Mode را در این یخچال هوشمند خود فعال کنید. حالا با خیال راحت و بدون نگرانی از هدر رفتن و مصرف بیهوده انرژی به سفر بروید.

3926aace-9a8e-416f-b22c-57c299cfe72c

اگر فراموش کردید حالت تعطیلات در یخچال هوشمندتان را فعال کنید، هیچ اشکالی ندارد. با برنامه کاربردی LG Smart ThinQ، هر جای دنیا که باشید به راحتی می‌توانید بر عملکرد یخچال خود نظارت داشته باشید و دمای آن را تنظیم کنید. با فعال کردن حالت تعطیلات از هر جایی که هستید، دیگر به این فکر نمی‌کنید وقتی در حال خوشگذرانی هستید، کنتور برق شما به سرعت در حال چرخیدن است!

وقتی در منزل نیستید درب یخچال کمتر باز و بسته می‌شود و در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال کمترین نوسان دمایی را تجربه می‌کنند و برای مدت طولانی تازه می‌مانند. از طرفی باز نکردن درب یخچال باعث می‌شود تا ۴۱ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه برق کمتری بپردازید. با  فعال کردن حالت تعطیلات صرفه‌جویی در مصرف برق از این هم بیشتر می‌شود.

۱ نظر

حسین ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

پیچیدگی و افزایش امکانات اینچنیتی بر روی قیمت نهایی محصول و همچنین افزایش هزینه تعمیر و نگهداری موثر است در حالیکه در دو سال اخیر شرکتهای چینی از غیبت رقبای کره جنوبی استفاده و مدلهای بسیار ارزان قیمت اما جادار به بازار عرضه نموده اند که در بسیاری از این مدلها حتی یخساز اتوماتیک و آب سردکن هم حذف شده از طرفی برندهای ایرانی مانند هاردستون اقدام به تولید مشترک با این شرکا نموده شرکت مادیران هم که از شرکای بنام و قدیمی ال جی است پس از وارد کردن انواع یخچال فریزر با برند ایرانی ایکس ویژن تولید شرکت وستل ترکیه که خود از شرکای تجاری ال جی بشمار و در بخش تولید تلوزیون و همچنین لوازم خانگی از فناوری ال جی استفاده می کند و با توجه به استقبال خوب مردم در حال تجهیز و راه اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی با برند ایکس ویژن با همکاری وستل ترکیه است استفاده از کمپرسور و قطعات ال جی در لوازم خانگی ایکس ویژن میتواند کیفیت آن را تضمین نماید این روزها تولید تلوزیون و لوازم خانگی با مشارکت برندهای چینی استفاده کننده از قطعات ال جی عمومیت زیادی دارد اما مشارکت یک شرکت ترکیه ای وابسته به فناوری ال جی پدیده خاص و فقط در مورد مادیران مصداق دارد . البته اگر به آگهی های فروش یخچال و فریزر در سایت دیوار نظری بیندازید تنها استفاده از کمپرسورهای ال جی در تولید برندهای ایرانی عمومیت ندارد و استفاده از برد و حتی دستگیره های ال جی در میان تولید کنندگان ایرانی شایع و خوشبختانه سهم کالاهای ایرانی رو به افزایش است .

نظر دهید