۲۶ مرداد ۱۳۹۸

مینیمالیسم بی‌عیب و نقص با صدای کریستالی OLED در ال‌ جی G8 ThinQ 

شاعر و نویسنده فرانسوی معاصر، آنتوان دو سنت اگزوپری، می‌گفت: «کمال وقتی حاصل می‌شود که چیزی برای از بین بردن وجود نداشته باشد نه زمانی که چیزی برای افزودن نباشد.» در ال‌جی G8 ThinQ دقیقا همین اتفاق رخ داده است و تمام چیزهای غیرضروری مثل دریافت‌کننده اسپیکر که در همه تلفن‌های هوشمند وجود دارد حذف شده تا یک سبک مینیمالیسم و کمینه‌گرای کامل و مطلق برای سادگی بیشتر ایجاد شود.

ال‌جی G8 ThinQ برای ایجاد صدا بدون وجود دریافت کننده اختصاصی، به جای بلندگوی گوشی، از فیزیک استفاده می‌کند. با افزودن یک بلندگوی پیزوالکتریک به نمایشگر، ال‌جی G8 ThinQ صدای عالی و بلندی از طریق فناوری نمایشگر با صدای اولد کریستالی (Crystal Sound OLED) منتشر می‌نماید. علاوه بر این، وقتی این نمایشگر همراه با بلندگوی انتهای گوشی استفاده می‌شود خروجی صدای استریو ایجاد می‌کند.

G8-Design-Story-07

جذابیت ال‌جی G8 ThinQ به دلیل برگ برنده‌ای است که طراحی مینیمالیسم آن در دست دارد. در طراحی این گوشی تمامی عناصر ضروری در یک تلفن هوشمند حفظ و مابقی حذف شده و در ضمن راحتی کاربر به سطح جدیدی ارتقا یافته است. ال‌جی G8 ThinQ یک گواه قطعی برای این است که شما می‌توانید بدون قربانی کردن شکل ظاهری یا عملکرد یک تلفن همراه از سبک کمینه‌گرا و ساده مدرن امروز بهره‌مند شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید