۲۳ مرداد ۱۳۹۸

همکاری ال‌جی و لومی برای ارائه اکوسیستم هوشمندتر خانه

لوازم خانگی هوشمند ال‌جی که در صنعت پیشگام هستند با ترکیب فناوری اینترنت اشیای لومی (LUMI) برای پیشرفته کردن خانه متصل به اینترنت از آینده‌ای هیجان‌انگیز در نمایشگاه IFA 2019 خبر می‌دهند.

دو شرکت ال‌جی الکترونیکس و لومی یونایتد تکنولوژی (LUMI United Technology)، شرکت تأمین‌کننده محصولات خانه هوشمند و اینترنت اشیا (‌IoT)، تفاهم‌نامه‌ توسعه اکوسیستمی را امضا کردند که از مدیریت ساده لوازم خانگی فراتر می‌رود تا راهکارهای اینترنت اشیای کامل‌تری را برای خانه ارائه دهد. این مشارکت بر ایجاد نوآوری‌ به منظور بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حسگرهای پیشرفته‌ای‌ تمرکز خواهد کرد که از قابلیت تشخیص تغییرات محیط داخل مانند میزان رطوبت،‌ دما و حرکت درها برخوردارند.

LED-Light-Bulb

محصولات ال‌جی با مجهز شدن به فناوری حسگر پیشرفته آکارا (Aqara) که ساخت شرکت لومی است ضمن ذخیره انرژی، می‌توانند راحتی، امنیت و آسایش بیشتری را در منزل فراهم ‌کنند. حسگر آکارا در خانه با دمای پیش‌فرض و دلخواه تنظیم می‌شود و به دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی فرمان می‌دهد که به صورت خودکار عمل کند. وقتی حسگر آکارای متصل به پنجره چسبانده می‌شود، در زمان فعالیت لوازم خانگی ال‌جی، اعلان‌هایی به کاربر مبنی بر باز بودن پنجره ارسال می‌شود.

Aqara-sensor

ماه آینده در نمایشگاه IFA 2019 ثمره همکاری ال‌جی و لومی به شکل واقعی نمایش در می‌آید. در غرفه ال‌جی واقع در این نمایشگاه، دستگاه رطوبت‌گیر ال‌جی مجهز به فناوری لومی به نمایش گذاشته می‌شود که با تنظیم خودکار میزان رطوبت هوا، لباس‌ها را در شرایط بهینه نگه می‌دارد. علاوه بر این، بلندگوی هوشمند و متصل WK7 ال‌جی نیز که به یک لامپ LED آکارا متصل شده به نمایش عموم درخواهد آمد. این لامپ می‌تواند میزان نور را با شنیدن عبارت Cinema Mode (حالت سینما) تنظیم کند.

نگرش ال‌جی و لومی برای خانه متصل آینده از ۶ تا ۱۱ سپتامبر در نمایشگاه IFA 2019 برلین (سالن ۱۸) تماشایی می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید