۲۹ مرداد ۱۳۹۸

همکاری ال‌ جی سیگنچر و استودیو فوکساس در نمایشگاه IFA 2019 و بعد از آن

 دو معمار مشهور به نام ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس قرار است سازه اینفینیتی (Infinity) را در نمایشگاه IFA به نمایش بگذارند.

ال‌جی با یک شرکت بین‌المللی مهندسی معماری به نام استودیو فوکساس (Studio Fuksas) برای اعتباربخشی بیشتر به اهمیت طراحی در خلق و تحول برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) همکاری می‌کند تا پروژه اینفینیتی را در ماه آینده در نمایشگاه IFA 2019 به نمایش بگذارد. سازه اینفینیتی در غرفه ال‌جی دی.ان.ای طراحی برند ال‌جی سیگنچر را انعکاس می‌دهد و فوکساس با سلیقه خود استایل و امکانات نامتناهی محصولات برند فوق پریمیوم ال‌جی را در معرض دید همگان خواهد گذاشت.

این تلاش مشترک تحت فلسفه «هنر الهام‌بخش فناوری است و فناوری مکمل هنر» با بازدیدکنندگان از طریق رابطه نمادین پیوند هنر و فناوری ارتباط برقرار می‌کند و نشان می‌دهد که چطور این دو عرصه مدت‌های طولانی با هم درآمیخته بودند. 

IFA2019_LG-SIGNATURE_Interior

استودیو فوکاس به مدیریت ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس یک شرکت بین‌المللی معماری است که برنده جایزه شده و آثار معاصر و متمایز آن در سراسر دنیا نظیر فرودگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز فرهنگی، کلیساها و فضاهای داخلی ساختمان‌های بزرگ به چشم می‌خورد. یکی از این پدیده‌های نمادین هتل و مرکز همایش روما است؛ یک ساختمان فلزی و شیشه‌ای که میزبان مجسمه نیمه‌شفاف ابر (Cloud) پوشیده شده در غشای ۱۵ هزار مترمربعی است.

Massimiliano Fuksas_1

فوکساس برای نمایش اینفینیتی در نمایشگاه IFA الگوی کالئیدوسکوپی یا لوله‌‌نما را معرفی می‌کند و آن را با شکل شش ‌ضلعی و ساده آشنا در آثار فوکساس در هم‌آمیزد تا کیفیت لازم و امکانات بی‌انتهای فناوری و طراحی ال‌جی سیگنچر را به رخ بکشد. این هندسی بی عیب و نقص به منزله پلی بین نقوش کالئیدوسکوپ و محصولات ال‌جی سیگنچر است که بیش از همیشه بر کیفیت و مدرنیته آینده‌گرایی متجسم از این برند متجسم تأکید می‌کند.

Massimiliano and Doriana Fuksas

ماسیمیلیانو فوکساس می‌گوید: «به نظر من، فضای لوکس فضایی بدون محدودیت و مینمالیستی است که افراد در آن می‌توانند آزادانه نفس بکشند، استراحت کنند، غذا بخورند و حتی عاشق شوند و این دقیقاً چیزی است که در محصولات LG SIGNATURE گنجانده‌شده و به همین دلیل است که من با افتخار همکاری با این شرکت و حضور در نمایشگاه IFA 2019 برلین را پذیرفتم. محصولات سری LG SIGNATURE  تعامل میان هنر و فناوری در خالص‌ترین شکل خود هستند و به معنای واقعی لوکس بودن در خانه را تعریف کرده‌اند.»

Massimiliano Fuksas_2

برایان نا، معاون ارشد و سرپرست بخش اروپا در شرکت ال‌جی، گفت: «از چنین همکاری باشکوهی که به‌ واسطۀ آن جوهره و اساس محصولات LG SIGNATURE از زبان یکی از شناخته‌شده‌ترین معماران جهان بیان خواهد شد، بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستیم. اینفینیتی فناوری برتر و زیبایی‌ موجود در محصولات ما را به‌گونه‌ای که شایسته است برجسته کرده و به بازدیدکنندگان این نمایشگاه نشان خواهد داد.

LG SIGNATURE Studio Fuksas Partnership

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2019 برلین از ۶ تا ۱۱ سپتامبر می‌توانند سازه اینفینیتی را که مجموعه محصولات ال‌جی سیگنچر شامل تولید رول‌شونده اولد (OLED R)، تلویزیون کاغذ دیواری اولد (OLED W)، یخچال‌ها و یخچال‌های پایین‌‌فریزر، ماشین لباسشویی تویین‌واش (TwinWash)، دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تهویه مطبوع هوای ال‌جی را از نزدیک مشاهده کنند. برای اطلاع از فعالیت‌های ال‌جی در نمایشگاه IFA هشتگ #LGIFA2019 را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید