۰۶ مرداد ۱۳۹۸

یک دوربین عالی برای عکاسی در شب

ال‌جی G7 Fit با دوربین هوش مصنوعی، گوگل لنز و حالت پرتره یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر برای عکاسی در شب به شمار می‌رود.

این تلفن هوشمند از نظر عملکرد، امکانات اصلی و ابتکارات بسیار استثنایی است و درست مثل یک تلفن هوشمند پرچمدار بهترین‌ها را در اختیار کاربر خود می‌گذارد.

ال‌جی G7 Fit از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۲۱ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. یکی از ملاک‌های جذابیت این تلفن هوشمند شبه‌پرچمدار نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی است که از نوع LCD FullVision با کیفیت +QHD و وضوح ۱۴۴۰×۳۱۲۰ پیکسل است.

فناوری انحصاری نمایشگر فوق روش ال‌جی (Super Bright Display LCD) با روشنایی یکهزار نیت آنقدر روشن است که هیچ تلفن هوشمند میان‌رده‌ دیگری به گرد پایش نمی‌رسد. به همین علت می‌توانید به راحتی بهترین عکس‌ها را با دوربین G7 Fit ال‌جی ثبت کنید.

این تلفن هوشمند امکانات ممتاز و هوشمندی مانند دوربین هوش مصنوعی، فناوری صدای ۳۲ بیت های-فای Quad DAC، بلندگوی بوم باکس و صدای فراگیر ۷٫۱ کانال DTS:X 3D دارد.

دوربین هوش مصنوعی یا AI CAM به کاربران امکان می‌دهد بین ۸ حالت تصویربرداری، شامل عکاسی از غذا، انسان، حیوان، منظره، شهر، گل، طلوع آفتاب و غروب آفتاب انتخاب کنند تا عکس‌های انها با ۳ افکت دیگر بیش از پیش بهتر و شخصی‌تر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید