۰۱ مرداد ۱۳۹۸

با استخدام سرآشپز جدید ال‌جی، اوقات فراغت خود را بیشتر کنید

شاید به جرات بتوان گفت که مایکروویو  وسیله‌ای است که از پس غذاهای مختلف برآمده و بدون دردسر وقت زیادی به ما هدیه بدهد.

مایکروویو جدید NeoChef ال‌جی با ترکیب کردن کاربری آسان در کنار طراحی ظریف و مینیمال و البته جدیدترین فناوری اینورتر هوشمند، آشپزی را به سطح جدیدی ارتقا داده است. این مایکروویو با دارا بودن جدیدترین و مدرن‌ترین نوع طراحی و در عین سادگی و دسترسی آسان، به‌سرعت فضای آشپزخانه را تبدیل به یک فضای لوکس و مدرن می‌کند. طراحی ارگونومیک مایکروویو NeoChef و کاربری ساده آن باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی با این مایکروویو کار کنید. به‌علاوه طیف متنوعی از قابلیت‌های بهداشتی مانند سیستم تمیزکننده ضدباکتری EasyClean کمک می‌کنند تا محفظه دستگاه همیشه پاکیزه و بهداشتی باشد.

2dc88dc7-a5b7-492e-b7de-c279f93ef2d1

مایکروویو NeoChef ال‌جی از تعدادی قابلیت خاص برای بهبود تمیزی و کاربری راحت‌تر بهره می‌برد. قابلیت ضد باکتری EasyClean باعث می‌شود تمیز کردن فضای داخلی دستگاه ساده و بدون هیچ زحمت اضافه‌ای باشد. به خاطر این قابلیت می‌توان فضای داخلی مایکروویو را دو برابر سریع‌تر و نصف زحمت نسبت به مدل‌های معمولی تمیز کرد. در حقیقت تنها با سه بار کشیدن دستمال محفظه دستگاه NeoChef تمیز می‌شود درحالی‌که برای مدل‌های معمولی حداقل ۷ بار باید دستمال کشید.

با این مایکروویو می‌توانید غذاهای متنوعی را بدون پای اجاق‌گاز ایستادن درست کرده و به علاوه زحمت تمیز کردن اجاق گاز راه هم فراموش کنید. کارهایی که تنها وقت با ارزش شما را گرفته و نمی‌گذارند با خانواده خود بیشتر ارتباط برقرار کنید. خلاصه اگر نگران از دست دادن زمان دورهم بودن خانواده خود هستید، بهتر است با خرید یک مایکروویو NeoChef ال‌جی برای همه اعضای خانواده وقت بیشتری بخرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید