۰۶ مرداد ۱۳۹۸

برای یک باس کوبنده و قدرتمند آماده شوید!

باس (Bass) همان چیزی است دی.جی برای به اوج رساندن مهمانی نیاز دارد. اسپیکر قدرتمند CJ98 ال‌جی صدای کوبشی، پرطنین و دقیقی از ووفر برای باس ارسال می‌کند تا بتوانید به خوبی بشنوید و احساس کنید.

Party Thruster
با Party Thruster انرژی مهمانی خود را به اوج برسانید. فقط کافی است throttle را به جلو بلغزانید و افزایش صدا را حس کنید. این کار را تا زمانی که سیستم با طنین صدایی قدرتمند و رقص نور شگفت‌انگیز مهمانی را به اوج می‌رساند ادامه دهید.

F2_CJ98_Party-Thruster-2

Karaoke Creator
آماده هم‌خوانی با موسیقی شوید. این قابلیت با کاهش فرکانس صوتی موسیقی باعث می‌شود هر موسیقی آماده اجرا برای خواننده جدید شود! حتی می‌تواند قابلیت‌های کلیدی موسیقی را تغییر داد تا باعث هماهنگی بیشتر با صدای خواننده ایجاد شود.

F3_CJ98_Karaoke-Star-2

رقص نور
موسیقی و نور متناسب در کنار هم قرار می‌گیرد. این سیستم از چندین حالت نورپردازی و چندین افکت شامل قابلیتی که به رقص نور را با موسیقی مطابق می‌کند تا همه ریتم موسیقی را ببینند و احساس کنند.

F5_CJ98_Dance-Lighting

فیلترهای صوتی
قابلیت کارائوکه شامل فیلترهای صوتی ارتقاء دهنده صدا است تا صدای هر خواننده‌ای را مانند صدای خوانندگان معروف کند. این قابلیت‌ها حتی می‌توانند با تغییر کامل صدا، فضایی مفرح ایجاد کنند.

F6_CJ98_Vocal-Effect-2

اتصال بلوتوث
به منظور ایحاد تجربه‌ای یکپارچه از شنیدن، موسیقی را از گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های هم‌خوان به صورت بی‌سیم پخش می‌کند.

F7_CJ98_BT-Music-Play

Shared Jukebox
حداکثر سه نفر می‌توانند دستگاه‌های خود را از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی متصل کرده و بدون وقفه در مهمانی، لیست پخشی ایجاد کنند. فقط کافی است آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و آن را به صف اضافه کنید.

F8_CJ98_Multi-Jukebox

Effects Creator
اکنون تنها محدودیت‌ دی.جی ها تصورات آن‌ها است! افکت‌ها را بر روی گوشی هوشمند ضبط کرده و آنها را به آسانی از طریق بلوتوث با سیستم صوتی همگام‌سازی کنید یا Beat ‌های جدیدی را انتقال دهید.

F9_CJ98_DJ-Effects

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید