۱۲ مرداد ۱۳۹۸

برای یک هیجان واقعی آماده‌اید؟

دومین قسمت از فیلم سینمایی It در ۶ سپتامبر اکران می‌شود.

قسمت اول این فیلم که در ژانر وحشت ساخته شده ماجرای هفت بچه را نشان می‌داد که توسط هیولایی که خودش را به شکل دلقک درآورده به وحشت می‌افتند اما در عین نیز با شیطان درونی و ترس‌های خود نیز مواجه می‌شوند و باید بر آن غلبه کنند تا از چنگ دلقک نجات پیدا کنند.

به نظر می‌رسد داستان ناتمام مانده و بار دیگر سر و کله دلقک ترسناک پیدا می شود. قرار است فیلم سینمایی ترسناک It: Chapter 2 در ۶ سپتامبر اکران شود. فیلم ترسناک ماورایی به کارگردانی اندی موشییتی (Andy Muschietti) و بر اساس رمانی از استفن کینگ (Stephen King) محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا است.

67482574_157405612053859_8022851070875574023_n

ما که حسابی مشتاقیم هر چه زودتر این فیلم اکران شود تا ببینم این هیولا این بار برای بچه‌ها چه نقشه‌ای کشیده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم خودتان را برای تماشای این فیلم در تلویزیون OLED ال‌جی آماده کنید. با تماشای این فیلم ترسناک در تلویزیون OLED B8 یا OLED E8 ال‌جی اوج هیجان و وحشت را در تک‌تک سلول‌های خود حس می‌کنید.

این تلویزیون ۴K Cinema HDR ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR، همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد. با Dolby Vision و HDR پیشرفته Technicolor و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

LG OLED TV E8 با بلندگوهای ۶۰ وات رو به جلو، تجربه صدایی باکیفیت و بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. صدای پویای سه‌بعدی Dolby Atmos از شش بلندگو پخش می‌شود. با LG OLED TV E8 به دنیای صدای کاملا متفاوتی قدم بگذارید.

پردازنده هوشمند α۹ – Alpha9 برای تلویزیون OLED ال‌جی بهینه‌سازی شده است. شفافیت همراه جزئیات بی‌نظیر، رنگ‌های زنده و عمق بیشتر در تمام تصاویر، با پردازنده هوشمند α۹ ارائه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید