۰۶ مرداد ۱۳۹۸

بی‌خیال شستن لباس‌ها شوید!

نگذارید کار وقت‌گیر و طاقت‌فرسای شست‌وشوی لباس‌ها مدت‌ها شما را به خود مشغول نگه دارد و در نهایت چیزی جز خستگی عاید شما نشود. 

اگر در حال تماشای فیلم یا مسابقه ورزشی مورد علاقه خود هستید، لازم نیست مدام از جایتان بلند شوید و به فرایند شست‌وشوی لباس نطارت کنید. با ماشین لباسشویی تویین واش (TwinWash) ال‌جی کنترل همه امور در دست شماست.

ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی با فناوری شست‌وشو با بخار TrueSteam به عمق تار و پود لباس‌ها نفوذ می‌کند و علاوه بر این که لباس‌های شما را تمیزتر و بهداشتی‌تر می‌کند، می‌تواند فرایند خشکشویی آنها را نیز بر عهده بگیرد.

ماشین لباسشویی و خشک‌‌کن یکی دیگر از فناوری‌های برتر ال‌جی در بخش لوازم خانگی است. در فضای خانه صرفه‌جویی کنید و فضای بیشتری برای لوازم خود فراهم نمایید. با ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی دیگر نیازی به خرید خشک‌کن جداگانه نیست و لباس‌های شما همچنان تمیز و خشک خواهند شد.

زمان لباس شستن خود را به نصف کاهش دهید و به بقیه امور زندگی خود برسید! اکنون می‌توانید با ال‌جی  TWINWash دو سری لباس را ظرف ۴۹ دقیقه بشویید. سیکل شستشوی پارچه‌های نخی با گزینه TurboWash ظرف مدت ۴۹ ± ۵ دقیقه به اتمام می‌رسد. سیکل شستشوی لباس‌هایی با کثیفی کمتر، ظرف مدت ۴۹ دقیقه به اتمام می‌رسد.

فناوری TrueSteam باعث فعال شدن سیکل شست‌وشوی ضد آلرژی، Steam Refresh و Steam Softener می‌شود. کیفیت زندگی خود را با حفظ یک محیط سالم و بدون مواد آلرژی‌زا بهبود بخشید.

فناوری SmartThinQ به شما اجازه می‌دهد تا در هر زمان و مکانی بتوانید شستشوی لباس را انجام داده و کنترل کنید. شما می‌توانید میزان مصرف برق را چک کرده و یا با دانلود کردن سیکل های شستشوی کاملاً جدید در طول عمر ماشین لباسشویی استفاده کنید.

با تویین واش ال‌جی، شست‌وشوی لباس دیگر دغدغه شما نخواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید